آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

۴۰ هزار تن مواد اولیه برای تولید روغن خوراکی در گمرک انزلی است/عدم مراجعه فروشگاه‌ها برای دریافت روغن

روغن خوراکیمدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ۴۰ هزار تن مواد اولیه برای تولید روغن خوراکی در گمرک انزلی است، گفت: روغن به اندازه کافی در کارخانجات در حال تولید است اما فروشگاه‌های بزرگ جهت دریافت سهمیه خود مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش تدبیرشرق، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کسری‌های روغن سرخ کردنی در بازار اظهار کرد: با هماهنگی بعمل آمده مقدار ۴۰ هزار تن مواد اولیه برای تولید روغن خوراکی در گمرک انزلی آماده بارگیری برای تحویل به شرکت‌های تولید کننده این کالای مصرفی می‌باشد.

وی با اشاره به انتظار مردم به تامین کالاهای اساسی در بازار گفت: با تأمین مواد اولیه این کالای اساسی و تولید آن از سوی شرکت‌های تولید کننده و عرضه مناسب این محصول، دیگر شاهد مشکل کمبود این کالای پرمصرف نخواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با درخواست از مردم جهت گزارش تخلفات به سامانه ۱۲۴ این اداره کل تصریح کرد: نسبت به کسانی که در این شرایط و زمان‌ها با احتکار و گران فروشی باعث ایجاد جو نارضایتی و نگرانی در تهیه اقلام مصرفی خانوار می‌شوند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

به گفته پورحیدری، پس از بررسی و پیگیری‌های مکرر از مبادی مختلف مشخص شد که از نوزدهم ماه مبارک رمضان ۷۰ هزارتن سهمیه از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی کشور، در بین کارخانجات تولید کننده روغن خوراکی؛ توزیع شده که طبیعتا نباید هم اکنون دچار مشکلی برای تولید نهایی و عرضه در بازار باشند.

وی در جریان بازدید امروز از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید روغن در گیلان بیان کرد: روغن به اندازه کافی در کارخانجات در حال تولید است اما فروشگاه‌های بزرگ جهت دریافت سهمیه خود مراجعه نکرده‌اند لذا ضمن دستور به تمام ادارات صمت شهرستان‌ها جهت پیگیری تامین روغن مورد نیاز مردم، کلیه فروشگاه‌های سراسر استان می‌بایست جهت دریافت سهمیه روغن خود هرچه سریعتر مراجعه کنند تا مشکلات پیش آمده جهت تامین روغن برای مردم استان به سرعت برطرف گردد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا