آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شورا جرات ایستادگی در برابر اقدامات بدون هماهنگی راهور را دارد نطق جنجالی عباس نژاد: از هشدار به پلیس راهور تا طرح سوال از شهردار رشت

طرح سوالدر بخشی از نطق جنجالی عباس نژاد این عضو شورای شهر رشت با ابراز تاسف از کاهش مجدد حقوق کارکنان شهرداری رشت، اعلام کرد: ۱۵ راننده وانت بدون اطلاع اخراج می شوند و اضافه کار پرسنل کمتر از آنچه در بودجه پیش بینی شده پرداخت می شود. گویا آقای شهردار قصد دارند ایجاد نارضایتی کنند!

مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در نطق امروز در سی و ششمین جلسه شورا، ضمن تقدیر از مواضع شجاعانه رئیس پلیس راهور کشور در برابر کیفیت ضعیف تولیدات خودروسازان، خاطر نشان کرد: همان طور که رئیس پلیس راهور شجاعت بیان چنین مطالبی را دارد اعضای شورای رشت نیز جرات ایستادگی در برابر اقدامات بدون هماهنگی راهور را دارند.

نگاهی به نطق جنجالی عباس نژاد

عباس نژاد با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت معابر به ویژه در ورودی رشت از سمت جاده تهران، تصریح کرد: پلیس راهور به جای اینکه کمک حال ما باشد در مقابل سازمان عمران و پیمانکار می ایستد و اجازه نمی دهد عملیات آسفالت در ساعات شب انجام شود.

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از اینکه چطور پلیس راهور بدون هماهنگی یک بریدگی را می بندد و یا خیابانی را یک طرفه می کند افزود: انتظار می رود فرماندهی انتظامی و راهور با مرکز کنترل ترافیک هماهنگ باشند.

مسعود عباس نژاد در ادامه گفت: هزینه میلیاردی و پاسخگویی به مردم وظیفه شهرداری و شورا است اما کنترل برخی موارد در جای دیگر است.

وی همچنین با انتقاد از سید امیرحسین علوی، شهردار رشت، گفت: به شهردار رشت تذکر جدی می دهم. ساعت ها با مدیر کنترل ترافیک جلسه گذاشتیم و ایشان در کمتر از نیم ساعت مدیر را تغییر دادند. شورا و شهرداری باید در کنار هم باشند و شهردار باید برای زمان اعضای شورا ارزش قائل باشد.

عباس نژاد در بخش دیگری از نطق خود با ابراز تاسف از کاهش مجدد حقوق کارکنان شهرداری رشت، اعلام کرد: ۱۵ راننده وانت بدون اطلاع اخراج می شوند و اضافه کار پرسنل کمتر از آنچه در بودجه پیش بینی شده پرداخت می شود. گویا آقای شهردار قصد دارند ایجاد نارضایتی کنند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان با اعلام اینکه حتی اگر یک نفر باشم حرفم را می زنم تا شرمنده مردم نشوم اظهار داشت: حتی یک نفره هم طرح سوال از شهردار را دنبال می کنم.

/حرف تازه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا