آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

دردودل حسن اشجاری با هواداران سپیدرود/حرمتم را نگه نداشتند

سپیدرودحسن اشجاری سرمربی سپیدرود که به شکل غیرمنتظره از سپیدرود کنار گذاشته شد با هواداران سپیدرود دردودل کرد.

به گزارش تدبیرشرق، در هفته‌ای که گذشت هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت با تشکیل جلسه‌ای به پایان همکاری این باشگاه با مدیرعامل و سرمربی این تیم رأی داد.

تیم تحت مدیریت حسن اشجاری که با مشکلات متعدد مالی وعدم وجود امکانات حداقلی و با دست خالی موفق شد از ۱۷ بازی ۲۶ امتیاز کسب کند و با فاصله ۷ امتیازی از صدر جدول همچنان شانس برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال ایران دارد.

با وجود شانس سپیدرود برای صعود به دسته یک مدیران این تیم تصمیم گرفتند دست به تغییر مربی بزنند و مربی جدیدی جایگزین اشجاری باتجربه کنند.

بعد از گذشت سه روز از این اتفاق حسن اشجاری در مطلبی منتشر شده در صفحه اجتماعی‌اش نوشت:

سلام خدمت هواداران واقعی تیم سپیدرود و فوتبال گیلان در آخرین روزهای سال هیات مدیره و مالک تیم تصمیم به قطع همکاری با بنده و همکاران عزیزم گرفتند.

به اینکه با بدترین شکل ممکن حتی حرمت مارو هم نگه نداشتند و بدون مذاکره با ما اینکار رو کردند کاری ندارم، در اینکه نیم فصل در جلسه بین مدیر عامل و مالک تیم ازشون خواستم که اگه میل به قطع همکاری دارید الان انجام بدید و صحبتهای پر از تظاهر و ریا مالکم کاری ندارم، در اینکه با چه بدبختی اول فصل تیم رو جمع و جور کردیم و از جیبم هرینه کردم کاری ندارم.

در اینکه نیم فصل دوم از سه بازی ۷ امتیاز هم گرفتیم کاری ندارم، قرارداد هر مربی در فوتبال ضمانت رفتاریه که باهاش میشه قطعا این رفتار و این بی‌معرفتی در زمان خودش به بدترین شکل ممکن پاسخ داده خواهد شد.

روی سخنم با هوادار عزیزیه که عاشقانه این تیم رو میپرستند؛ بنده تا روزی که توی این تیم بودم تمام وجودمو برای این تیم گذاشتم و وجدانم راحته که ریالی حلالی رو حروم نکردم و خیلی جاها از اعتبارم و ارتباطاتم به نفع این تیم کار کردم که شاهدش هوادار و مدیر عامل وقت همکارانم و بازیکنانم هستن، شرمنده هوادارانی هستم که همه امیدشون به بنده و بازیکنانم بود و من همیشه سرم پیششون پایینه با قلبی پر از عشق تا روزی که توی این فوتبال باشم.

معرفتتون یادم نمیره چون من نه باج دادم نه لیدر خریدم نه سکو خریدم نه به شورا وصل بودم نه به نماینده و نه هیچ احدی، نه پولی دادم که اسپانسر بشم و با تلاشم و وجدان کاریم دل به دست آوردم.

آرزوی من موفقیت تیم سپیدرود و خوشحالی هوادارانشه و مطمئن باشید مصاحبه‌ای از من نمیبینید که به تیم آسیبی بزنه و همیشه دوستتون دارم.

ممنونم از مهدی آقازاده که رفاقتمون از روز اول هزار برابر بیشتر شده، ممنونم از رادنی عزیز که سپیدرودی‌تر ازش ندیدم، ممنونم از تک تک کادر فنی و تدارکات و تک تک بازیکنان با معرفتم و همه هواداران و دوستان با معرفتی که محبتشون رو هیچ وقت از یادم نمیره و همیشه در قلب من موندگارید.

آرزوی سالی پر از سلامتی برای همه تون دارم دوستدار کوچیک شما
حسن اشجاری ۲۹اسفند۱۴۰۰

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا