آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

جشنواره نوروزی لاهیجان با حضور هنرمندان در جزیره استخر برگزار می شود

جشنواره نوروزیشهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره نوروزی شهرداری با حضور هنرمندان در جزیره استخر خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق, رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: جشنواره نوروزی شهرداری از دوم تا ۱۲ فروردین از ساعت ۵ عصر در جزیره استخر برگزار می شود.
وی اضافه کرد: جشنواره نوروزی شهرداری لاهیجان با اجرای برنامه های هنری و فرهنگی شامل موسیقی، نمایش های آیینی و طنز، تقلید صدا، مسابقه، شعبده بازی با حضور هنرمندان مطرح استان گیلان و اجرای برنامه های بومی و محلی با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شامل لافندبازی، ساخت صنایع دستی، پخت نان محلی و دم کردن از دوم فروردین همه روزه در جزیره استخر برگزار می شود.
شهردار لاهیجان گفت: پس از دو سال که به دلیل شرایط کرونایی کشور امکان مسافرت و اجرای جشنواره وجود نداشت، در نوروز ۱۴۰۱ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی افتخار میزبانی از همشهریان و مسافران عزیز در جزیره استخر با تدارک برنامه های شاد و فرهنگی خواهیم بود.
زنده دل افزود: ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به همشهریان و هم وطنان گرامی، سالی پربرکت همراه با سلامتی در کنار خانواده برای همه عزیزان آرزومندم.
وی گفت: شهرداری لاهیجان با نصب المان های جدید در نقاط مختلف شهر، برپایی سفره هفت سین در میدان ابریشم و ساختمان ستادی شهرداری، المان قایق های نوروزی در استخر، زیبا سازی فضا و منظر شهری با نصب چراغ های جدید روشنایی در مناطق گردشگری و تاریخی، پاکسازی معابر شهری و پارک ها و کاشت گل های فصلی به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود.

/اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا