آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیخبر داغ

خانه تکانی شب عید در سپیدرود/شاد مدیرعامل سپیدرود شد

سپیدرودهیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت، شب گذشته، با تشکیل اولین جلسه خود، مدیرعامل و سرمربی باشگاه را برکنار کرد.

به گزارش تدبیرشرق، در این جلسه مهدی آقازاده مدیرعامل و حسن اشجاری سرمربی باشگاه، با حداکثر آرا عزل شدند و اسماعیل شاد نایب رئیس هیئت مدیره و نماینده تام الاختیار باشگاه به عنوان مدیرعامل جدید سپیدرود معرفی شد.

اگرچه هیئت مدیره باشگاه، کمتر از یک ماه است که شروع به کار کرده اما اعضای آن چون محمدی اصل که سابقه مدیر کلی در چندین استان از جمله گیلان را دارد، احمد صومی که نامش با سپیدرود گره خورده است، اسماعیل شاد که معدود افتخارات فوتبال گیلان با مدیریت وی رقم خورده است، یا خود علیرضا نوید مالک متمول باشگاه و فلاح از نخبگان علمی کشور انسان‌های تازه کاری نیستند که عجولانه وارد یک تصمیم سازی سنگین شوند.

سپیدرود که مدت ها دچار مشکلات مالکیتی و مالی بود به نظر می رسید با ورود نوید به عنوان مالک و به خصوص تزریق بیش از ۱۰ میلیارد تومان طی سه ماه توسط وی، صاحب ساز و کار مناسبی شود اما شنیده ها از داخل باشگاه حکایت از اتفاقات عجیب و غریبی دارد که قابل تصور نیست.

از همین‌رو هیئت مدیره باشگاه تصمیم را بر حذف عوامل چالش‌ زا دیدند تا بیش از این به باشگاه ضربه وارد نشود.

به هر حال با ورود نوید به عنوان مالک، بعد از ۵ سال مهم‌ترین معضل این باشگاه برطرف شد و انتظار می‌رفت ارکان مدیریتی باشگاه بهترین تصمیم را برای روند صعودی می‌گرفتند، اما علیرغم تزریق ۱۰ میلیارد تومان طی سه ماه توسط مالک جدید، چالش ها نه تنها برطرف نشد بلکه انتظارات فراتر رفت، از همین رو هیئت مدیره باشگاه بهترین تصمیم را خانه تکانی اساسی در سپیدرود در شب سال نو دیدند.

/خط اول ورزشی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا