آخرین خبرهااسلایدرتیتر اولخبر داغ

سردار حاجی‌زاده: قدرت آتش موشکی همزمان سپاه ۶ تا ۷ برابر شده / در لحظه، می‌توانیم ۶۰ پهپاد را به پرواز درآوریم

قدرت موشکیفرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت لگاریتمی افزایش پیدا کرده است گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار داشت: ما بیانی را که حضرت آقا به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیروهای مسلح فرمودند، مبنی براینکه «باید قوی شوید»، به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه برد این پرنده های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست، محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می‌توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت لگاریتمی افزایش پیدا کرده است، گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده و زمان آمادگی‌ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

سردار حاجی زاده، حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می‌زند، چندی است راجع به موشکی می‌گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا