آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

مرادمند بازیکن استقلال رسماً سرباز ملوان شد/یزدانی هم در راه ملوان

مرادمندپس از حواشی فراوان بلاخره امروز محمدحسین مرادمند بازیکن تیم فوتبال استقلال، سرباز ملوان بندرانزلی شد و سیاوش یزدانی دیگر بازیکن سرباز استقلال تهران نیز در راه انزلی است.

به گزارش تدبیرشرق ، محمدحسین مرادمند که چند روز پیش با حضور در پادگان ارتش تهران امور اعزام به سربازی را پیگیری کرده بود  صبح امروز خود را به پادگان آموزشی شهید نامجوی حسن رود انزلی معرفی کرد.

اینگونه به نظر می‌رسد که تلاش‌های باشگاه استقلال برای حل مشکلات مدافعین سرباز تیمش بی نتیجه بوده است. شب گذشته حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه آب پاکی را روی دست آبی پوشان ریخت و از قطعیت اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند خبر داد.

طبق اعلام سازمان نظام وظیفه، با تعویق اعزام ‌دو مدافع آبی‌پوش موافقت نخواهد شد و یزدانی و مرادمند باید برای طی کردن خدمت سربازی، راهی یگان مربوطه شوند. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران بسته شده است، این دو مدافع شاخص حتی توانایی حضور در فجرسپاسی را نیز ندارند و با وضعیت عجیبی روبه‌رو شده‌اند.

شب گذشته سیاوش یزدانی در برنامه فوتبال برتر از مسئولین سازمان نظام وظیفه درخواست کرد تا برای اینکه او رقابت‌های جام جهانی را از دست ندهد، با تعویق اعزامش موافقت کنند.

اتفاقی که با توجه به شرایط موجود و اصرار سازمان نظام وظیفه بر روی اجرای قوانین اعزام، رخ دادن آن کمی بعید به نظر می‌رسد.

به هر شکل امروز ویدیویی از حسین مرادمند در فضای مجازی منتشر شد که او را در حال کوتاه کردن موهایش نشان می‌دهد و این کار مدافع استقلال، فرضیه اعزام او به سربازی و عدم بازگشت به استقلال را بیش از پیش تقویت کرد.

پس از اینکه از روز سه شنبه اخباری مبنی بر حضور حسین مرادمند در ملوان منتشر شد، این بازیکن صبح امروز راهی انزلی شد و خودش را به پادگان شهید نامجو انزلی معرفی کرد.

بدین ترتیب بازیکن سابق استقلال به دنبال سپری کردن دوران آموزشی خود و حضور در تیم ملوان است تا ادامه فصل را با لباس این تیم به میدان برود.

به گفته مسؤولان تیم فوتبال ملوان، سیاوش یزدانی دیگر مدافع مشمول نیز راهی این پادگان انزلی شده است تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا