آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

نخستین اظهار نظر سرپرست گیلانی جدید فدراسیون فوتبال

سرپرست گیلانیمیرشاد ماجدی در نخستین اظهارنظر مطبوعاتی خود را بعد از تصدی در پست سرپرست فدراسیون انجام داد و گفت: تنها درخواست من از جامعه فوتبال، حفظ اتحاد و آرامش برای بهبود شرایط کلی فوتبال ایران است.

به گزارش تدبیرشرق، گمانه زنی‌های روزهای اخیر در رابطه با پایان فعالیت عزیزی خادم در فدراسیون با ورود میرشاد ماجدی به واقعیت تبدیل شد.

امروز فوتبال ایران شاهد پایان فعالیت شهاب الدین عزیزی خادم در راس فدراسیون فوتبال پس از ۱۱ ماه از اعتماد مجمع فدراسیون به او بود.

هیئت‌رئیسه فدراسیون که بر اساس اساسنامه جدید حق درخواست عزل رئیس فدراسیون را داشت با برگزاری مجمع فوق العاده و رای گیری صورت گرفته پایان صدارت عزیزی خادم را در فدراسیون فوتبال رقم زد.

پس از رای گیری هیئت‌رئیسه میرشاد ماجدی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به‌عنوان سرپرست جدید فدراسیون انتخاب شد تا وظیفه هدایت فدراسیون تا انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال را به‌عهده داشته باشد.

میرشاد ماجدی که متولد ۴۹ و اهل استان گیلان با دکتری مدیریت راهبردی ورزش است و سابقه بازی در استقلال و سرپرستی این تیم و عضوی از اعضای هیئت مدیره این تیم را دارد یکی از ارکان این تیم در کسب ستاره دوم آسیایی باشگاه است.

تنها عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سابقه بازی در این رشته را دارد میرشاد ماجدی است. بازیکن پیشین استقلال که متولد سال ۱۳۴۹ است و از سوابق مدیریتی وی رییس کمیته فدراسیون فوتبال، عضو هییت مدیره باشگاه استقلال، و رییس جوانان فدراسیون فوتبال، ملی فوتسال تایلند مدیر تیم فوتسال تیم‌های پایه، مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در مسابقات آسیایی، مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران، مدیر اجرائی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۳۰ سال، مدیر فوتبال پایه‌های باشگاه استقلال تهران، (قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران) ایران خودرو، کارشناس فوتبال در برنامه‌های رادیویی از سوابق ماجدی است.

وی همچنین سابقه حضور در لیگ فوتبال ویتنام و تایلند را دارد کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال باشگاه استقلال را دارد.

کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال باشگاه استقلال بنگلادش در سال ۲۰۰۹ می‌باشد.

ماجدی دارای دکترای مدیریت راهبردی در ورزش است و چند سالی است به عنوان رئیس کمیته جوانان و رئیس کمیته آموزش در فدراسیون فوتبال فعالیت کرده است.

ماجدی که از شاهین به استقلال پیوسته و در تیم امید حسن آقای حبیبی در سال ۷۰ در کنار خداداد عزیزی، افشین پیروانی و رضا شاهرودی عضو تیم ملی امید بود، در دو سال پرشکوه آبی‌ها در سال‌های ۷۰ و ۷۱ یکی از بازیکنان این تیم بود.

ماجدی در مرداد سال ۷۰ همراه با استقلال قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و چند ماه بعد با همین تیم تا فینال این رقابت‌ها پیش رفت و در پایان در نایب قهرمانی آسیا هم در کنار استقلال بود.

ماجدی در تیم ملی امید نیز یکی از خوب‌های ایران و حسن آقای حبیبی بود. گل زیبای او به تیم امید قطر در ششم مهرماه و در دیدار انتقامی سال ۷۰ یکی از گل‌های خوب ایران در آن سال‌ها بود.

امروز بعد از معرفی ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال که اولویت کاری او در سمت سرپرست فدراسیون فوتبال چیست، اظهار کرد: مسئله اول، بحث مالی فدراسیون فوتبال است و سپس تدارک برای دو بازی تیم ملی در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی و هم‌چنین برنامه‌ریزی سریع برای تیم ملی امید با توجه به این‌که قرعه‌کشی این رقابت‌ها امروز انجام شد و ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، در حوزه بانوان هم یک اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی داریم و قرار است تیم فوتسال زنان روسیه هم به ایران بیاید.

ماجدی با اشاره شروع کار در فدراسیون گفت: انشالله از همین فردا کار را در فدراسیون آغاز می‌کنیم و امیدواریم این امانت را به‌خوبی تحویل نفر بعدی بدهیم؛ در حال حاضر دغدغه‌هایی مثل مسائل رفاهی کارکنان فدراسیون فوتبال نیز با توجه به شرایط زمانی فعلی پیش‌روی ماست که باید بتوانیم آن مسائل را هم با کمک اعضای هیئت‌رئیسه حل و فصل کنیم.

وی ضمن تشکر از اهالی فوتبال، پیشکسوتان، خبرنگاران و همه کسانی که بابت انتخاب به وی تبریک گفته‌اند؛ گفت: تنها درخواست من از جامعه فوتبال، حفظ اتحاد و آرامش برای بهبود شرایط کلی فوتبال ایران است؛ من هم سعی می‌کنم همه توانم را در مسؤولیت جدید تا زمان تصدی به اجرا بگذارم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا