آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

طرح دوفوریتی ساماندهی نیروهای شرکتی دولت به صحن مجلس رسید

نیروهای شرکتینماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ساماندهی نیروهای شرکتی شاغل در بخش‌های دولتی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده و به زودی جهت تصویب دوفوریتی به صحن مجلس می‌رود.

خلیل بهروزی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به تداوم تلاش‌ها در جهت ساماندهی نیروهای شاغل در بخش‌های مختلف دولتی، اظهار کرد: طرح ساماندهی برای جذب و به کارگیری نیرو در شرکت‌های وابسته و تابعه در کمیسیون مجلس مصوب شده و در انتظار تصویب در صحن با دو فوریت است.

وی با بیان اینکه فضای مجلس برای تصویب این قانون فراهم است، افزود: علاوه بر اینکه بی‌عدالتی و تبعیض ناروا در دریافتی‌ها وجود دارد، زدوبندهای اقتصادی نیز در این حوزه بسیار مشهود است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از تصویب قانون ساماندهی نیروهای شاغل در بخش‌های دولتی بیان کرد: با تصویب این طرح بخش عمده‌ای از مسایل گروه‌های ذینفع حل و امنیت شغلی برای شاغلان این بخش‌ها فراهم می‌شود.

بهروزی فر با اشاره به تصویب قانون لغو تحریم‌ها در مجلس و حسن اثر آن در دیپلماسی قدرتمند ایران، گفت: این قانون اکنون یک ابزار قوی دولت برای مقابله با تحریم‌های دشمن است و موجب شده تیم مقابل برای مذاکره کننده ایران را التماس کند.

وی ظرفیت خیران را در توسعه خدمات عمومی مثمر ثمر دانست و افزود: توسط یک خیر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت آزمایشگاه نوزادان غرب گیلان در فومن هزینه شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

نماینده مردم فومن و شفت در خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: دستگاه‌ها و تجهیزاتی از سوی علوم پزشکی به آزمایشگاه و کلینیک ویژه تخصصی فومن اختصاص یافته که در کل استان نمونه‌های آن بسیار نادر است.

عضو مجمع نمایندگان با اشاره به میزان بودجه‌های اختصاص یافته در بخش بهداشت و درمان بدون طی دو سال اخیر تصریح کرد: ظرفیتی که ارتش در حوزه سلامت گیلان ایجاد کرده حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ و علوم پزشکی نیز ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف هزینه کرده است.

وی با اذعان به اینکه دو داروخانه شبانه روزی در شهر فومن راه اندازی شده، تصریح‌کرد: یک داروخانه شبانه روزی جدید نیز در کلینیک تخصصی ویژه فومن به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا