آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

برگزاری جلسه هماهنگی فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و راه و شهرسازی گیلان

جلسه هماهنگیجلسه هماهنگی فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و راه و شهرسازی گیلان با حضور مدیران کل، معاونین و کارشناسان دو دستگاه در سالن شهید حق شناس اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان برگزار گردید.

مهندس حامد دائمی جفرودی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این جلسه ضمن بیان اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بیش از 22000 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام نمودند. وی افزود: تاکنون در 17 شهر اراضی به مساحت تقریبی 50 هکتار تعرفه گردید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در مرحله تهیه نقشه های​ تفکیکی و معماری پروژه در شهرهای تعریف شده و اخذ تاییدات مربوطه از مراجع می باشد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در ساخت و ساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان، تصریح کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد. مهندس ماکان پدرام ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را مجموعه‌ای توانمند و انقلابی بیان کرد و گفت: همکاری بسیاری تنگاتنگی را با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح‌ها خواهیم داشت. در این جلسه مباحثی پیرامون اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا