آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

محمد بداشتی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان: تشکیل پرونده ۳۶۴ میلیارد تومانی تخلفات در گیلان

تخلفاتبه گزارش تدبیرشرق، مهدی نقدی از تشکیل پرونده ۳۶۴ میلیارد تومانی در جریان بازرسی و نظارت بر حوزه های صنفی و تولیدی خبر داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال از بیش از ۶۹ هزار واحد اقتصادی در سطح استان بازرسی به عمل آمده که منجر به کشف تخلفات عدیده ای به ارزشی بالغ بر 364 میلیارد تومان گردید.
وی با بیان اینکه عمده تخلفات در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیع نهاده های دامی بوده است، اضافه نمود: برای برنامه‌ریزی مطلوب و انجام گشت های مشترک ۴ جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه؛ و همچنین ذیل کمیسیون نظارت استان با ۲۳ مصوبه عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه اتخاذ گردید.
نقدی ادامه داد: بر اساس همین مصوبات بیش از ۶ هزار و ۴۰۲ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا بر اساس رصد مداوم بازار و گزارشات واصله؛ طی این ۱۰ ماهه انجام شده است که تشکیل ۱۹۰ پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز به ارزش ۱۵ میلیارد تومان؛ ماحصل بازرسی‌های تخصصی در این حوزه است.
معاون سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها در قالب 5 طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال اجرا می باشد که در حوزه های لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم و تجهیزات دارای سیم کارت، قاچاق پوشاک، سامانه انبارها و کالاهای مشمول شناسه انجام می شود.
گفتنی است سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات 124 سازمان صمت گیلان همواره آماده دریافت گزارشات تخلف و قاچاق؛ جهت بهبود و توسعه نظارت همگانی از مردم می باشد.

/روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا