آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

اسماعیل شاد، در سپیدرود مسئولیت گرفت

سپیدرودطی حکمی از سوی علیرضا نوید، مالک باشگاه سپیدرود رشت، اسماعیل شاد به عنوان نماینده تام الاختیار مالک در امورات اداری، اجرایی و باشگاهی منصوب شد.

به گزارش تدبیرشرق، نوید ضمن اعلام این خبر اظهار امیدواری کرد: با حضور شاد، باشگاه ساز و کار بهتری بگیرد و در نتیجه منجر به اتفاقات خوب برای این تیم مردمی و پرطرفدار گردد.

وی افزود: از تاریخ هفدهم آذر ماه که پروانه باشگاه سپیدرود رشت به نام بنده صادر گردیده تا امروز هیات فوتبال استان گیلان مقدمات انتقال مالکیت باشگاه از آقای بیات به نام من را هنوز انجام نداده است، از همین رو با معرفی آقای شاد به هیات فوتبال استان می خواهم به این روند سرعت ببخشم تا اقدامات و سرمایه گذاری های آتی خود در سپیدرود را با خیالی راحت تر انجام دهم.

علیرضا نوید همچنین خبر داد: تمام بازیکنان و کادر فنی بیست درصد اولیه قرارداد خود را طی چند روز گذشته دریافت کردند و دیگر مطالبه ای باقی نمانده است، حتی برخی بازیکنان بیش از بیست درصد دریافت نموده اند.

گفتنی است، اسماعیل شاد که پیشتر مدیرعامل باشگاه داماش گیلان بوده است، سابقه حضور در فینال جام حذفی کشور با تیم پگاه گیلان به عنوان مدیرعامل و حضور در کمیته اقتصادی هیات فوتبال گیلان به عنوان رییس را نیز در کارنامه دارد.

/خط اول

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا