آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

آبفای گیلان خبر داد؛ راه اندازی سامانه مشارکت الکترونیکی شهروندان و متقاضیان انشعاب در انتخاب پیمانکاران توسعه شبکه آب و فاضلاب گیلان

پیمانکارانبا حضور مدیرعامل آبفای گیلان سامانه مشارکت الکترونیکی شهروندان و متقاضیان انشعاب در انتخاب پیمانکاران توسعه شبکه آب و فاضلاب گیلان راه اندازی شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد این شرکت امروز گفت: به منظور ایجاد فضای رقابتی و شفاف سازی روند شناسایی پیمانکاران توسعه شبکه های آب و فاضلاب، با حضور حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سامانه نرم افزاری اختصاصی راه اندازی و در امور آب و فاضلاب شهرستان رشت مورد بهره برداری قرار گرفت .

رضا سبحانی افزود: این سامانه ضمن فراهم سازی اجرای بند ۴۹-۴ آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب، شرایط لازم جهت افزایش توانمندی پیمانکاران اجرایی را فراهم می کند و در راستای کاهش گلوگاه های فساد نیز اثرات مطلوبی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جلب مشارکت الکترونیکی شهروندان در عملیات اجرایی با نظارت شرکت آب و فاضلاب و با هدف کاهش هزینه و زمان اجرا از اهداف و برنامه های جدی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بشمار می رود.

به گفته سبحانی؛ هم اکنون با همکاری معاونت های توسعه و بهره برداری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان، این سامانه در امور آبفای شهرستان رشت مراحل اجرای آزمایشی را طی می کند و در آینده در سطح استان شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا