آخرین خبرها

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان عنوان کرد؛ حضور عفیفانه بانوان در محیط کار باعث اعتلای فرهنگ حجاب در جامعه میشود

بر اساس فرموده حضرت امام (ره) زنان نه تنها نقش کمتری از مردان در پیروزی انقلاب نداشتند بلکه جلوتر از مردان بودند و تدام انقلاب هم نیازمند به حضور مؤثر زنان است.

به گزارش تدبیر شرق،  فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( س ) از بانوان شاغل در این مجموعه تجلیل کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن گرامیداشت ولادت خانم فاطمه زهرا (س) و مقام مادر و زن با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل در شرکت شهرک های صنعتی گیلان به گوشه ای از توانمندی های آنها درامورات اداری و تخصصی پرداخت و گفت: بانوان شاغل در این مجموعه جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت ایفای نقش کنند.

سعیدی کیا در ادامه با اشاره به سخنان امام راحل بر نقش و جایگاه  زنان در نظام انقلاب جمهوری اسلامی ایران افزود: بر اساس فرموده حضرت امام (ره) زنان نه تنها نقش کمتری از مردان در پیروزی انقلاب نداشتند بلکه جلوتر از مردان بودند و تدام انقلاب هم نیازمند به حضور مؤثر زنان است.

وی حضور عفیفانه بانوان در محیط کار را به عنوان یکی از عرصه های مهم فعالیت های اجتماعی دانست و گفت: حضور عفیفانه بانوان در محیط کار باعث اعتلای فرهنگی جامعه و هم نقش موثری در تحقق جامعه اسلامی خواهد داشت.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی زنان عالم است و همه زنان باید از منش و کردار برترین بانوی جهان اسلام پیروی کنند و این افتخار زن مسلمان و ایرانی است که الگویش حضرت فاطمه (س) باشد.

وی افزود: میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، یک فرصت است تا از بانوان شاغل در این شرکت، تقدیر و تشکر کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا