آخرین خبرها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:توسعه شهرک های صنعتی در منطقه آزاد انزلی ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت:حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور .

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و امید نبی زاده حقیقی سرپرست دیوان محاسبات استان از شهرک صنعتی انزلی و واحدهای صنعتی مستقر در آن بازدید کردند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاش های جناب آقای نبی زاده حقیقی سرپرست محترم دیوان محاسبات استان به بیان جایگاه و اهمیت صنایع کوچک در جوامع امروزی پرداخت و اظهار داشت : تداوم رشد صنعت مستلزم توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این بازدید با قدردانی ازحمایت‌های صورت گرفته در سالهای اخیر در خصوص اعمال قوانین و مقررات مناطق آزاد برای شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد انزلی، بیان داشت: با توجه به استقبال فراوان سرمایه گذاران صنعتی طی سالهای اخیر برای حضوردر این شهرک صنعتی ، توسعه شهرک های صنعتی در منطقه آزاد ضروری است.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه در چند سال اخیر رویکرد سرمایه گذاران برای حضور در شهرک صنعتی منطقه آزاد تغییر مثبتی داشته است، افزود: با توجه به مزیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی، احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی و خوشه‌های صنعتی در این منطقه بسیار مناسب است چرا که توسعه خوشه‌ای صنعتی دارای بازدهی بیشتری نسبت به سایر راه‌های توسعه بنگاههای بخش خصوصی است و به دلیل افزایش همکاری و فعالیتهای مشارکتی هزینه کمتری را نیز در بردارد.

وی در پایان بیان داشت : حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور ، حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می باشد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا