آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطرح کرد؛ از پالایش قانونمندانه یارانه مطبوعات تا تسهیلات ازدواج و مسکن خبرنگاران

یارانه مطبوعاتمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این استان در عرصه خبر و رسانه سرآمد کشور است، گفت: ریشه مردم گیلان با فرهنگ عجین شده است.

رضا ثقتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میدانی اصحاب رسانه در دوران کرونا برای آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران همیشه در همه حوزه ها مطالبه گر هستند و تلاش های شما در بازگشایی کارخانه ها زبانزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه گیلان از استان‌های سرآمد کشور در عرصه رسانه است، اظهار کرد: ۱۶۷ رسانه مکتوب، ۲۲۲ پایگاه خبری و ۱۵ خبرگزاری فعال در گیلان داریم که از لحاظ تعداد روزنامه جایگاه هفتم و پایگاه خبری رتبه سوم کشور را در اختیار داریم

ثقتی با اشاره به انتقادات اصحاب رسانه پیرامون پرداخت یارانه و بحث آگهی روزنامه‌ها، گفت: به دنبال یک پالایش قانونمندانه در خصوص پرداخت یارانه به روزنامه‌ها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به طرح های حمایتی صندوق هنر گفت: به اعضایی که از اول مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱ صاحب فرزند شوند تحت عنوان طرح «جوانه» مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تقدیم می شود.

ثقتی در رابطه با مسکن خبرنگاران نیز اظهار کرد: خبرنگاران عضو صندوق هنر می توانند در طرح جهش مسکن ثبت نام کنند

خبرنگاران در روابط عمومی دستگاه های اجرایی جذب شوند

ابراهیم بهمنی نیز در این نشست با اشاره به توانمندی اصحاب رسانه اظهار کرد: رصد صورت گرفته حاکی از این است که موفق ترین روابط عمومی‌ها آن دسته‌ای هستند که از خبرنگاران استفاده کرده اند و از استاندار گیلان درخواست داریم که دستور جذب خبرنگاران در روابط عمومی‌ها را صادر کنند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان در ادامه با بیان اینکه چند سالی است که حق بیمه تکمیلی خبرنگاران توسط استانداری پرداخت نشده، یادآور شد: از شما می خواهیم که عنایت ویژه ای در این زمینه داشته باشید.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا