آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

مدافع گیلانی مسی‌ها ۳ امتیاز را از شهرداری آستارا ربود

شهرداری آستارادیدار تیم‌های مس کرمان و شهرداری آستارا از هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، دیدار تیم‌های مس کرمان و شهرداری آستارا از پانزدهم لیگ که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون در حال پیگیری بود با تک گل مهیار زحمتکش به سود میزبان کرمانی به پایان رسید.

در حالی که این دیدار تا دقایق پایان با نتیجه تساوی بدون گل در حال پیگیری بود و این نتیجه بیشتر از همه به سود ملوان بندرانزلی صدرنشین لیگ یک بود که می‌توانست اختلافش را بیش از پیش با صدر جدول افزایش دهد.

پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار نیما علیپور، محمد حسین خسروی، جواد آقایی‌پور، حبیب افرا، امین هاشمی فرد، علی مصطفایی، امید سام کن، محمد ابراهیم رضا زاده، فرشید پاداش و جابر نصیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

مس کرمان در دقیقه ۸۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که با ضربه دقیق مهیار زحمتکش به گل تبدیل شد و مس کرمان همچنان در کورس قهرمانی حضور دارد.

مهیار زحمتکش بازیکن گیلانی و انزلیچی مس کرمان است که فوتبال خود را از بندرانزلی آغاز کرده است و هم اکنون یکی از مهره‌های ارزشمند مس کرمان است که در دیدار اخیر مس کرمان و ملوان که در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد که به دلیل جنگنده ظاهر شدن در مقابل تیم سابق خود مورد هجمه و بی‌مهری برخی از هواداران دو آتیشه ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

در پایان این هفته ملوان بندرانزلی از ۱۵ بازی ۳۳ امتیازی و صدرنشین است و مس کرمان با یک امتیاز کمتر تعقیب کننده صدرنشین است، دیگر نماینده گیلان شهرداری آستارا نیز با ۱۷ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.

به گزارش فارس ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ یک هستند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا