آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

انتصاب قریب الوقوع مدیران صمت، آموزش و پرورش، شرکت شهرک های صنعتی و معاونت توسعه استانداری گیلان

انتصابشنیده‌ها حاکی از آن است که با پیشنهاد اسدالله عباسی، استاندار گیلان، در روزهای آینده شاهد تغییر در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خواهیم بود.

بدین ترتیب، مرتضی رضایی صوفی، رئیس سابق دانشگاه پیام نور گیلان، جایگزین کیمیا تنهایی در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان خواهد شد.

رضایی صوفیِ 54 ساله، دارای دکتری مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و اهل املش است.

از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان شنیده می‌شود که بزودی فرهاد دلق‌پوش جای خود را به تیمور پورحیدری خواهد داد.

در کارنامه پورحیدری، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صمت استان تهران و ریاست سازمان بازرگانی استان البرز دیده می‌شود.

گفتنی است تیمور پورحیدری اهل سیاهکل و کاندیدای نمایندگی دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بوده است.

در سویی دیگر، شنیده می‌شود که حمید خوش‌سیرت معاون توسعه مدیریت و منابع شهرک‌هاى صنعتى استان تهران، در روزهای آتی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و جایگزین فریبرز سعیدی کیا در این سمت خواهد شد.

خوش‌سیرت دارای کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعى و کاندیدای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بوده است.

برای اداره کل آموزش و پرورش استان نام دو گزینه شنیده می‌شود: محمدحسین رمضانی و محمد فائزی

محمدحسین رمضانی، معاون اسبق مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان، 54 ساله و اهل فومن، و از گزینه‌های مورد حمایت یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی برای کسب کرسی ریاست آموزش و پرورش استان گیلان است.

از سوی دیگر، نام محمد فائزی دوست دیرین و همدوره دانشگاهی اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز برای تصدی مدیریت آموزش و پرورش گیلان شنیده می‌شود. فائزی 58 ساله و اهل املش، سابقه ریاست آموزش و پرورش املش در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

طبق شنیده‌ها، رمضانی از شانس بیشتری برای رسیدن به آموزش و پرورش استان گیلان برخوردار است.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا