آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

دیدار و گفت‌وگوی مرجانه گلچین بازيگر مشهور سينما و تلويزيون با شهردار و اعضای شورای شهر بندر کیاشهر

مرجانه گلچینمرجانه گلچین بازيگر گیلانی و از هنرمندان مشهور سينما و تلويزيون کشوز با شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر کیاشهر ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش تدبیرشرق، مرجانه گلچین بازيگر گیلانی و از هنرمندان مشهور سينما و تلويزيون، با شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر کیاشهر ديدار و در مورد مسائل متنوعی از جمله جاذبه‌های توریستی و گردشگری متنوع این شهر و چگونگی برقراری تبادلات فرهنگی گفت وگو كرد.

مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر در این دیدار با بیان اینکه هنرمندان با زبان هنر نقش به سزایی در انتقال فرهنگ و معرفی شهر دارند عنوان کرد: هنرمندان، با احساس و عواطف مردم سر و کار داشته و در قشرهای مختلف مخاطبان مختلفی دارند بنابراین این ویژگی می‌تواند در انتقال مفاهیم بسیار تأثیرگذار واقع شود.

عاطفی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر برای تعامل با هنرمندان آمادگی دارند خاطر نشان کرد: از آنجایی که هنرمندان در هر شرایطی به جامعه متعهد هستند با پذیرفتن نقش‌های مختلف اجتماعی و درک عمیقی که دارند می‌توانند با زبان فرهنگ و هنر به مسئولان در موضوعات مختلف کشور کمک کنند.

لازم به ذکر است؛ مرجانه گلچین اصالتا گیلانی و متولد شهر رشت می‌باشد و برای اولین بار با حضور در بندرکیاشهر از جاذبه‌های توریستی و گردشگری بندر کیاشهر به اتفاق شهردار و شورای اسلامی بازدید کرد.

گفتني است در خاتمه قرار شد؛ به منظور تحقق اهداف توسعه فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری و توریستی بندرکیاشهر، همكاري‌هایی صورت پذیرد.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا