آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان؛ اثر بخشی نظام‌های مدیریتی مبتنی بر HSEE | ارتباط دوسویه مدیران نواحی با صاحبان صنایع

HSEEمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با معاونین و مدیران ستادی گفت: ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع می تواند در جذب سرمایه گذاران موثر باشد.

فریبرز سعیدی کیا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه برای حضور بدون دغدغه سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی باید زمینه‌ها و زیرساختهای مناسب را فراهم کرد افزود: ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب و به موقع می‌تواند در جذب سرمایه گذاران موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در پیشبرد برنامه‌های صنعتی و اقتصادی کشور تصریح کرد: این صنایع نقش بسزایی در ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی دارند و در پویایی و تحرک بخش خصوصی موثرند.

سعیدی کیا به اهمیت نقش و جایگاه hsee در شهرک‌های صنعتی پرداخت و بیان داشت: مشهود شدن کارایی و اثر بخشی نظام‌های مدیریتی مبتنی برHSEE، گسترش روز افزون قوانین ملی و بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی ومحیط زیست، جایگاهHSEE را به عنوان یکی از ارکان واحدهای عملیاتی و سازمانی بر همگان آشکار نموده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس اسقرارHSEE و به تبع آن نظام مدیریتHSEE در دستور کار غالب صنایع بزرگ و کوچک استان قرار گرفته است.

سعیدی کیا تصریح کرد: باید توجه داشت این سیستم نیز با توجه به مختصات و ویژگیهای خاص خود نیازمند تخصص و تجربه فراوان در طرح ریزی، پیاده‌سازی و اجراست و نباید از کنار این موضوع به سادگی گذشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به حضور مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در واحد‌های صنعتی و ارتباط مستقیم با صاحبان صنایع تاکید کرد و گفت: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌بایست حضور مداوم در واحدهای صنعتی و ارتباط دوسویه با صاحبان صنایع داشته باشند و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بیش از پیش شناسایی و در جهت رفع آن‌ها کوشا باشند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا خدمات مناسب و خوبی را در اختیار صنعتگران به ویژه سرمایه گذارانی که برای ایجاد واحد تولیدی به استان گیلان مراجعه می‌کنند آماده و تامین کنیم

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا