آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان شد

دوچرخه سواریانتخابات مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان با حضور سرپرست فدراسیون امروز برگزار و ایمان دلیل حیرتی به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان انتخاب شد.

به گزارش تدبیرشرق، انتخابات مجمع هیات دوچرخه سواری گیلان امروز با حضور هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری و مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

در این مجمع ایمان دلیل حیرتی با کسب ۲۸ رای از ۲۹ آرای ماخوذه چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان انتخاب شد.

دلیل حیرتی در هشت سال گذشته نیز مسؤولیت هیات دوچرخه سواری گیلان را بر عهده داشت.

همچنین در این مجمع، آذر خسروی با ۲۴ رای نایب رئیس، سید محسن دلیل حیرتی با ۲۸ رای کارشناس خبره، مرجان ثوری با ۲۳ رای خزانه دار و هادی مهدیزاده با ۲۶ رای بعنوان هیات رئیسه هیات دوچرخه سواری استان گیلان با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، کارنامه هیات دوچرخه سواری گیلان را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بدون شک کسب نتایج درخشان دوچرخه سواری نتیجه همدلی اعضای هیات و مدیریت ورزش استان است و قطعا آینده درخشانی پیش روی دوچرخه سواری استان گیلان قرار دارد.

هاشم کندی با اشاره به رویداد‌های پیش رو دوچرخه سواری گیلان افزود: با توجه به شرایط موجود قصد داریم دو مسابقه بین المللی دوچرخه سواری را در گیلان برگزار کنیم که یک دوره آن در رشته کوهستان، سال آینده در لاهیجان و یک مسابقه بین المللی در رشته پیست نیز در رشت برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان نیز عملکرد هیات را در سال‌های گذشته خوب دانست و اظهار کرد: هیات دوچرخه سواری گیلان از جمله هیات‌های برتر استان بوده، بطوری که در دوره شیوع بیماری کرونا هم فعالیت‌های گسترده و موثری داشته است.

مریم بخشی با اشاره به راه‌اندازی پیست شهری دوچرخه سواری در رشت گفت: امیدواریم باحمایت شهرداری و همکاری دستگاههای اجرایی بتوانیم کارهای خوبی را در روند توسعه ورزش همگانی دنبال کنیم.

وی حمایت فدراسیون دوچرخه سواری را لازمه کسب عناوین برتر ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت ارکان فدراسیون و نیز تلاش‌های بی‌وقفه هیات استان بتوانیم در آوردگاه‌های بین المللی رتبه‌های مهمی را بدست آوریم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا