آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در جریان بازدید دادستان مرکز گیلان؛ رفع فوری مشکل فاضلاب کوچه یازدهم سیاه اسطلخ رشت در دستور کار قرار گرفت

فاضلابدر بازدید دادستان گیلان از کوچه یازدهم محله سیاه اسطلخ عنوان شد که رفع مشکل فاضلاب کوچه یازدهم سیاه اسطلخ رشت به صورت فوریتی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در جریان بازدید دادستان مرکز گیلان از کوچه یازدهم محله سیاه اسطلخ رشت به منظور بررسی مشکل فاضلاب این منطقه، گفت: شبکه‌های غیراصولی فاضلاب که از سال‌های گذشته به دلیل ساخت و سازهای غیرقانونی در این محله انجام شده، باعث تخلیه فاضلاب به اراضی بایر منطقه شده است.

سید محسن حسینی با اشاره به اینکه اراضی بایر این منطقه در مالکیت مردم است و جهت رفع مشکل تخلیه فاضلاب به این اراضی دو راهکار کوتاه و بلند مدت اتخاذ شده، افزود: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۱۲۰ متر جهت جلوگیری از تخلیه فاضلاب به این اراضی به صورت راهکار فوریتی و کوتاه مدت اجرا خواهد شد که در این زمینه لازم است شهرداری منطقه نسبت به بازگشایی معبر مورد درخواست شرکت آبفا اقدام کند.

وی گفت: به منظور رفع اساسی این مشکل، بر اساس طرح فاضلاب شهر رشت باید ۴ هزار و ۲۵۰ متر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب بهداشتی اجرا شود تا فاضلاب این محدوده به ایستگاه پمپاژ PSNمیدان جهاد متصل و پس از آن به تصفیه خانه فخب منتقل شود.

حسینی، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

/روابط عمومی شرکت آبفای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا