آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیخبر داغ

شهردار بندر کیاشهر در جلسه با اعضای هیئت والیبال : ساخت یک کمپ و مجموعه ورزشی ساحلی در بندر کیاشهر با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران

مجموعه ورزشی ساحلیمرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر از برنامه شهرداری برای ساخت یک کمپ و مجموعه ورزشی ساحلی در این شهر با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: انتظار داریم با ایجاد چنین زیرساخت‌هایی زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی در این شهر فراهم شود.

به گزارش تدبیرشرق، مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر امروز(پنج شنبه دوم دی‌ماه) در دیدار با اعضای هیئت والیبال این شهر که به اتفاق رئیس و اعضای شورای شهر انجام شد اظهار داشت: برندسازی شهر یکی از اهداف مهمی است که مجموعه مدیریت شهری درصدد تحقق آن در بندر کیاشهر است.

شهردار بندر کیاشهر قابلیت‌های این شهر را گسترده و متعاقبا گمنام ماندن آن را امری عجیب دانست و عنوان کرد: با توجه به پتانسیل گردشگری که بندر کیاشهر جهت تبدیل به قطب‌ گردشگری از آن برخوردار است درصددیم با رویکردی متفاوت و با تکیه بر مؤلفه طبیعت‌گردی و بوم‌گردی تخصصی نسبت به معرفی این شهر زیبا اقدام نماییم.

عاطفی مهم‌ترین راه‌های برجسته کردن نام بندر کیاشهر را برشمرد و افزود: با توجه به توجه عموم مردم و رسانه‌ها قطعا یکی از بهترین راه‌ها برای نیل به این هدف پرداختن به امر ورزش محسوب می‌شود بنابراین تاکیدمان بر این است که ضمن شناخت پتانسیل‌ها و استعدادهای ورزشی نسبت به سرمایه گذاری بر روی زیرساخت امکانات ورزشی اقدام نماییم.

وی اداره ورزش و جوانان را متولی اصلی و سازمانی ورزش دانست و اضافه کرد: شهرداری بندر کیاشهر به علل مختلف با مشکلات مالی و اعتباری مواجه است و همین امر کار را برای ما به عنوان خدمتگذاران مردم سخت کرده اما ایمان داریم تمام مشکلات و چالش‌ها موقتی است زیرا آینده و دورنمای بندرکیاشهر را بسیار مثبت می‌بینیم.

شهردار بندر کیاشهر ادامه داد: شهرداری‌ها و به طور کلی دولت در امر تیم داری هیچ گاه نتوانستند موفق عمل کنند زیرا با تغییر مدیران سازوکار نحوه حمایت از تیم‌های ورزشی دچار خدشه و اختلال می‌شود که نمونه بارز آن را می‌توانیم در انحلال بسیاری از تیم‌های نام‌آشنای فوتبال به وضوح مشاهده کنیم.

عاطفی با بیان اینکه اولویت اول شهرداری و مجموعه مدیریت شهری رفع کمبودها و بهبود زیرساخت‌های اولیه این شهر است عنوان کرد: مسائل فرهنگی و ورزشی برای ما دارای درجه اهمیت قابل توجهی است اما سعی می‌کنیم ابتدا مشکلات بزرگ و ضروری شهر بندر کیاشهر را حل و فصل نماییم و سپس به این حوزه ورود کنیم.

وی از آمادگی شهرداری بندر کیاشهر برای بهبود زیرساخت‌های ورزشی این شهر خبر داد و تصریح کرد: ورزش‌های ساحلی از لحاظ زیرساخت‌ جزو رشته‌های کم هزینه اما پربازده هستند و شهرداری درصدد است با مهیا کردن این امکانات بستر لازم برای حضور توریست ورزشی را در بندر کیاشهر فراهم سازد.

شهردار بندر کیاشهر طراحی یک کمپ و مجموعه ورزشی ساحلی با استفاده از ظرفیت سرمایه گذار را برنامه‌ای که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است اعلام کرد و افزود: نگاه و رویکرد ما این است که به گونه‌ای این زیرساخت را در بندر کیاشهر ایجاد کنیم که زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی در این شهر بوجود آید.

عاطفی استفاده از حاشیه رودخانه سفیدرود را نیز برای ایجاد فضاهای ورزشی مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: فراخوان جذب سرمایه‌گذار پروژه ساخت کمپ ورزشی پس از تکمیل، تدوین طرح و انجام مطالعات لازم آن متعاقبا از سوی شهرداری بندر کیاشهر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات و برنامه‌هایی که شهرداری بندر کیاشهر با حمایت‌های اثرگذار اعضای شورای شهر در دست انجام دارد نویدبخش آینده‌ای بسیار خوب برای این شهر از حیث جذب گردشگر محسوب می‌شود.

مجموعه ورزشی ساحلی

مجموعه ورزشی ساحلی

مجموعه ورزشی ساحلی

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا