آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

مشکل آب شرب شهرستان رودبار با احداث سد مخزنی دیورش حل می شود

آب شربمدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در بازدید رئیس کل دادگستری استان از روند اجرای پروژه سد دیورش گفت: مشکل آب شرب بالغ بر 100 هزار نفر از شهروندان رودبار با بهره برداری سد دیورش حل می گردد.

به گزارش تدبیرشرق، صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان با همراهی جان احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از روند اجرایی پروژه سد دیورش در رودبار بازدید کرد.

وحید خرّمی مدیرعامل شرکت سهامی آب گیلان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان و شهرستان رودبار به رئیس کل دادگستری گیلان گفت: سد مخزنی دیورش از نوع بتن غلطکی با حجم کل مخزن 3 میلیون متر مکعب و حجم تنظیمی سالیانه 13 میلیون متر مکعب آب با هدف تأمین آب شرب شهرها و روستاهای رودبار و آب کشاورزی 670 هکتار از اراضی شالیزارهای منطقه و همچنین نیاز زیست محیطی پائین دست در حال احداث می باشد.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود: با بهره برداری از سد مخزنی دیورش به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی رودبار، مردم  5 شهر (توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان) و 28 روستای تابعه از آب شرب با کیفیت برخوردار خواهند شد.

گفتنی است پیمانکار سد مخزنی دیورش نیز در این دیدار مساعدت دستگاه قضایی استان برای موافقت با تأمین مصالح مورد نیاز ساخت این سد از منابع داخلی استان و قطع اشجار در محدوده مخزن سد به منظور تسهیل در فرایند دپوی مصالح و تسریع در اجرای پروژه را خواستار شد که حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی رییس کل دادگستری گیلان دستور رسیدگی در این خصوص را صادر نمودند.

آب شرب

آب شرب

آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
آب شرب
/روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا