آخرین خبرهااسلایدرخبر داغعلم و تکنولوژی

(ویدئو و تصویر) رونمایی از آیفون ۱۳ ضد گلوله

آیفون ۱۳شرکت خاویار، اخیراً از مجموعه جدیدی از گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو خود رونمایی کرد که این بار به قابلیت ضد گلوله تجهیز شده اند.

شرکت جواهرسازی لوکش خاویار Caviar، مجموعه‌ای از گوشی‌های جدید آیفون ۱۳ پرو با نام iPhone 13 Pro Stealth 2.0 را معرفی کرد که از قابلیت مقاومت در برابر شلیک گلوله برخوردار هستند و شامل دو گوشی می‌شود که یکی با دوربین و دومی فاقد آن است.

به گزارش تدبیرشرق, شرکت روسی خاویار، به خاطر عرضه مدل‌های سفارشی گوشی‌های هوشمند، که اغلب بر اساس آخرین مدل‌های آیفون یا گلکسی هستند، شناخته شده است. گوشی‌های هوشمند در یک آتلیه طراحی مجهز نگهداری می‌شوند، جایی که لوکس‌ترین و پایدارترین مواد بدان‌ها افزوده می‌شود. ماه گذشته، این شرکت آیفون ۱۳ پرو الکترو را معرفی کرد که بخشی از آن از بدنه ذوب شده تسلا مدل ۳ ساخته شده است. این بار، Caviar آماده عرضه یک آیفون ضد گلوله است که iPhone 13 Pro Stealth 2.0 نام دارد.

آیفون ۱۳

مجموعه جدید خاویار از دو مدل تشکیل شده است. یک مدل مشکی بدون دوربین، طراحی شده برای افرادی که در مناطق بسیار امن کار می‌کنند که استفاده از دوربین ممنوع است. این گوشی که اولین آیفون بدون دوربین خاویار محسوب می‌شود، بسیار شیک به نظر می‌رسد و دارای روکش ساتن عمودی است. مدل دوم سبک نظامی دارد؛ این دستگاه مجهز به دوربین، دارای محفظه تیتانیومی مقاوم با الگوی استتار سیاه/سفید است.

آیفون ۱۳

آیفون ضد گلوله شرکت خاویار

گوشی‌های هوشمند نسخه محدود جدید دارای بدنه‌ای از زره کلاس 2 (BR-2) هستند. این بدان معنی است که بدنه در برابر شلیک گلوله محافظت می‌شود. برای امکان پذیر ساختن این امر، خاویار از تخصص شرکت سرشناس NPO TCIT، سازنده معروف جلیقه‌های ضد گلوله، خودرو‌های زرهی و هلیکوپتر‌های جنگی استفاده کرد. به گزارش فرارو، خاویار همچنین این تلفن هوشمند را با در یک میدان تیراندازی تخصصی مورد آزمایش قرار داده است. در این آزمایش، آیفون سفارشی شده دو ضربه مستقیم گلوله را تحمل کرد. تست‌ها به صورت ویدئویی ضبط شده اند و در زیر می‌توانید خودتان نگاهی به این آزمایش ضد گلوله بیندازید.

آیفون ۱۳

اولین شلیک از مدل ورزشی اسلحه کمری ماکاروف، بایکال-۴۴۲ انجام شد. تپانچه ماکاروف محبوب‌ترین تپانچه در اروپای شرقی و یکی از محبوب‌ترین تپانچه‌ها در جهان است. شلیک دوم نیز از تپانچه محبوب اتریشی گلوک ۱۷ انجام شد.

شرکت خاویار ۹۹ دستگاه از iPhone 13 Pro Stealth 2.0 را تولید خواهد کرد. قیمت این آیفون انحصاری و ضد گلوله از ۶۲۹۰ دلار شروع می‌شود. برای این کار مدل استتار را با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، امکان انتخاب حافظه ذخیره سازی ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت وجود دارد. برای مدل مشکی بدون دوربین، قیمت اولیه ۶۳۷۰ دلار تعیین شده است. مشتریان همچنین می‌توانند آیفون ۱۳ پرو مکس را برای هریک از دو مدل انتخاب کنند.

/فرارو

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا