آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

بازدید سرزده استاندار گیلان از روند ازسرگیری آموزش‌های حضوری در دو مدرسه رشت

تأکید بر مراعات دقیق الزامات کرونایی / خانواده‌ها از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس اطمینان‌خاطر داشته باشند

آموزش‌های حضوریاستاندار گیلان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در دو مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه اول در شهر رشت، از روند از سرگیری آموزش های حضوری در  این مدارس، بازدید و با دانش آموزان در فضایی صمیمی گفت وگو کرد.

به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر اسدالله عباسی به صورت سرزده روند ازسرگیری آموزش های حضوری دو مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه اول در رشت را مورد بازدید قرار داد و در فضایی صمیمی، با دانش آموزان این مدارس گفت وگو کرد.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستور رییس جمهوری مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های شهرستان هایی که دارای وضعیت آبی کرونایی هستند، اظهار داشت: در این بازگشایی ها و آغاز فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی، تأکید دارم که شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس درس ، پویایی و نشاط را به همراه می آورد ، این مهم را بستری مناسب در جهت یاد دهی و یادگیری مطلوب خواند.

وی با قدردانی از تلاش های والدین دانش آموزان و نیز کادر آموزشی و عوامل بهداشتی و درمانی طی دو سال اخیر، از خانواده ها نیز خواست فرزندان خود را بدون نگرانی ، راهی مدارس کنند.

دکتر عباسی رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان نیز روز گذشته در جلسه این ستاد، با توجه به آغاز فعالیت مدارس و حضور دانش آموزان در مراکز آموزشی، تأکید کرد که تیم های نظارتی نسبت به بررسی اجرای مناسبت فاصله گذاری های اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در مدارس توجه داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف در اجرای دستورالعمل ها، گزارش آن را ارائه کنند.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا