آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

درخواست های ۹طرح سرمایه گذاری بررسی شد/ مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی مباحث مربوط به درخواست ۹طرح سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

سرمایه گذاریدکتر یونس رنجکش در چهل و یکمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری استان گیلان افزود : این طرح ها در زمینه های گردشگری ، حمل و نقل ، کشاورزی و صنعتی و بهداشتی بودند که در خواست های سرمایه گذاران با حضور دستگاههای اجرایی بررسی و راهنمایی های لازم ارایه شد.

وی اظهار کرد : مهمترین مشکلات اجرای این در خصوص صدور مجوزهای فعالیت بوده است که با دلایل مختلف و مغایرت با قوانین و ایین نامه ها موفق به دریافت ان نشدند.
وی ادامه داد : تعدد استعلام ها و مغایرت های قانونی و تغییرات در دستورالعمل ها از مهمترین مشکلات در صدور مجوزها است که دستگاههای اجرایی هم موظف به رعایت قوانین هستند.
به گفته مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان در کمیته های فنی تلاش می شود متناسب با اتکا های قانونی در رفع مشکلات سرمایه گذاران تسهیل گری شود.
وی خواستار اصلاح برخی دستورالعمل ها یدستگاههای اجرایی متناسب با شرایط استان ها و مساعدت بیشتر حوزه های کارشناسی دستگاههای اجرایی در راهنمایی متقاضیان سرمایه گذاری در گیلان شد.
رنجکش افزود : طولانی شدن زمان در اجرای سرمایه گذاری ها موجب دلسردی متقاضیان و مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری می شود.

سرمایه گذاری

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا