آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج: مسابقات دو و میدانی و دارت با حضور ورزشكاران علاقه مند برگزار شد

هفته بسیجبه مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، مسابقات دو و میدانی، مسابقات دارت ویژه برادران و مسابقات دارت ویژه خواهران برگزار شد.

مسابقات دو و میدانی ویژه برادران
مسابقات دو و میدانی کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهداء برق گیلان و انجمن دو و میدانی دبیرخانه هیات ورزش شرکت با حضور 50 همکار، در مسیر معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان به پست شهید سیادتی به طول حدود 2 کیلومتر در سه رده سنی زیر 35 سال ، 35 تا 45 سال و بالای 45 سال برگزار شد.
در رده سنی زیر 35 سال ، سید رضا پور نیک قلب به مقام اول، محمد نوروزی به مقام دوم و آرمان نیک زادپور به به مقام سوم دست یافت.
در رده سنی 35 تا 45 سال ، محمد قاسمی به مقام اول ، حامد سهلانی به مقام دوم و مصطفی شیرزاد به مقام سوم دست یافت.
همچنین در رده سنی 45 سال به بالا، ابراهیم روشان به مقام اول ، علیرضا حسن زاده به مقام دوم و رضا یادگار به مقام سوم دست یافت.
مسابقات دارت ویژه برادران
مسابقات دارت کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان ویژه برادران به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با همکاری پایگاه مقومت بسیج حمزه سیدالشهدا برق گیلان و انجمن دارت دبیرخانه هیات ورزش شرکت با حضور 24 نفر علاقه مند به این رشته ورزشی در سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت برگزار شد.
این دوره از مسابقات به صورت تک حذفی و به صورت 301 با پایان معمولی برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات، آقای عمار مهدی پور قهرمان مسابقات شدند و آقایان حسین امید خواه، کریم شعبانزاده و هادی صالحی به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را کسب نمودند. در پایان به تمامی شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد و جوایزی هم به نفرات برتر تقدیم شد.
مسابقات دارت ویژه خواهران
مسابقات دارت کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان ویژه خواهران به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با همکاری پایگاه مقومت بسیج حمزه سیدالشهدا برق گیلان و انجمن دارت دبیرخانه هیات ورزش شرکت با حضور 17 نفر علاقه مند به این رشته ورزشی در سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت برگزار شد.
این دوره از مسابقات به صورت تک حذفی و به صورت 101 با پایان معمولی برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات، خانم آسیه قلی زاده بدون باخت قهرمان مسابقات شدند و خانم ها سودابه دلسوز، پریسا پاکنعمت و منیره مصطفی نژاد به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را کسب نمودند.
گفتنی است که به تمامی شرکت کنندگان در مسابقات بسیج، هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد و جوایزی هم به نفرات برتر تقدیم شد.

هفته بسیج

هفته بسیج

هفته بسیج

هفته بسیج

هفته بسیج

/روابط عمومی برق منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا