آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

با حکم شهردار رشت ؛ سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت منصوب و معارفه شد

خدمات شهریبا حکم سید امیر حسین علوی شهردار رشت، محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت منصوب و معارفه شد.

به گزارش تدبیرشرق, صبح امروز چهارشنبه ۳ آذر ماه ۱۴۰۰ جلسه تودیع بابک رمضانی معاون سابق و معارفه محمدرضا شیرزاد سرپرست جدید معاونت خدمات شهری شهرداری رشت برگزار شد.

این جلسه که با حضور شهردار رشت، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن معارفه محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات شهری شهرداری رشت، از زحمات و تلاشهای معاونت اسبق در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی شد.

شایان ذکر است در حکم شهردار رشت خطاب به معاون خدمات شهر آمده است:

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد گام دوم انقلاب، انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاستهای تعیین شده در اولویت برنامه های آن معاونت قرار گیرد.

شهردار رشت همچنین در حکم انتصاب خود برای این مدیر جدید اظهار امیدواری کرده است که با استعانت از پروردگار متعال و درظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا فدا و با اتکاء به اسناد بالادستی و با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری رشت و نخبگان شهر و ظرفیتهای تخصصی، موجبات خدمت رسانی به رشتوندان عزیز و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

خدمات شهری

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا