آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

در نشست مشترک با دکتر عین اللهی؛ استاندار خواستار توجه بیشتر وزیر بهداشت به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان گیلان شد

زیرساخت‌های بهداشتاستاندار گیلان با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار مشترک با وزیر بهداشت، خواستار توجه بیشتر دکتر عین اللهی به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان استان شد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از (وبدا)؛ نشستی با حضور دکتر اسدالله عباسی­ استاندار گیلان، دکتر ارسلان سالاری­ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین سیدکاظم دلخوش اباتری­ نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با دکتر بهرام عین اللهی­ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

در این دیدار مسئولان گیلان توجه ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حوزه سلامت استان از جمله در بخش توسعه زیرساخت‌های بهداشت، درمان و همچنین تجهیزات را خواستار شدند.

درخواست تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های عام المنفعه بخش بهداشت و درمان گیلان از جمله طرح های تحول سلامت، تامین اعتبار جهت تسریع در ساخت بیمارستان در دست احداث پورسینا و تکمیل دانشکده پزشکی ، ساخت بیمارستان های جدید رازی و شفا و همچنین اختصاص سهمیه بیشتر در زمان توزیع نیروهای تخصصی به گیلان از مهمترین موضوعاتی بود که در نشست مشترک استاندار گیلان، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با وزیر بهداشت مطرح شد.

همچنین در این نشست، اختصاص دستگاه های MRI برای مراکز آموزشی و درمانی رشت و بیمارستان های شهرستان‌های غرب و شرق استان، مجهز کردن بیمارستان های استان به تجهیزات سرمایه ای و تشخیص طبی و … این حوزه از دیگر خواسته هایی بود که مسئولان گیلان در نشست با دکتر عین اللهی مطرح کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا