آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

سپیدرود یاران مهدی طارمی را شکست داد

سپیدرودسپیدرود در دومین بازی خود در لیگ دسته دوم موفق شد تا دومین برد پی در پی را کسب کند و حسن اشجاری نشان دهد که حرف‌های بسیاری را با سپیدرود برای گفتن دارد.

به گزارش تدبیرشرق، دیدار تیم‌های ایران جوان بوشهر و سپیدرود رشت در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک سود سپیدرود رشت به پایان رسید.

ایران جوان هم مثل سپیدرود رشت تیمی ریشه‌دار است که مهدی طارمی بازیکن ملی‌پوش تیم پورتو از این تیم راهی پرسپولیس شده ولی در حال حاضر در فراموش خانه لیگ دو حضور دارد.

محمود آرامش سرمربی ایران جوان در این دیدار محمدرضا فصیحی، امیرنصر آزادی، علی رضا افضلی، علی باولی، سپهر ایزدی، علی عباسی، حسن نعمتی، محمد جلیزی، مسعود فاقرلو، علی فتحیا و کوروش جایی‌پور را در ترکیب تیمش قرار داد.

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود نیز در این دیدار مصطفب زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، حسین حق شناس، رضا عاشوری، حسین آفرین زاد، اویس کردجهان، علی رضا ربیع زاد، امیر قلم آرا و آرمان مردانی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گزارش بازی:
در دقیقه یک بازی که هنوز داور سوت آغاز مسابقه را نزده بود که از میانه‌های زمیت علی عباسی بازیکن سابق سپیدرود با یک شوت سرکش دروازه زینعلی را باز کرد.

پس از گل پرتاب اوت بلند قلم آرا با ضربه سر میلاد نجفی از فاصله اندک دروازه ایرانجوان به خارج رفت.
در دقیقه ۱۵ بازی نخستین کرنر بازی برای سپیدرود بدست آمد که ضربه کردجهان با سر تقوی راهی اوت شد.
دقیقه ۲۷ بازی هم بازهم علی عباسی یک شوت سرکش به سمت سپیدرود نواخت که این بار با فاصله اندک راهی اوت شد.

نیم ساعت از بازی گذشته بود که فرار حسین حق‌شناس داخل محوطه جریمه با خطای واضح مدافع ایرانجوان همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و ضربه پنالتی را حسین آفرین‌زاد در حالی که فصیحی جهت توپ را تشخیص داده بود به زیبایی وارد دروازه ایرانجوان کرد.

یک دقیقه ماند به پایان بازی بر روی یک کار تیمی بین امیر قلم آر و حسین آفرین‌زاد توپ پشت محوطه جریمه به رضا عاشوری رسید و ضربه سر ضرب عاشوری با فاصله اندک از روی دروازه ایرانجوان به خارج رفت.

در دقیقه ۵۵ پنالتی که در کمال تعجب داور برعلیه سپیدرود بدون روی دادن اتفاق مشکوکی به سود ایرانجوان اعلام شد را مصفطی زینعلی به زیبایی جهت آن را تشخیص داد و به بیرون مشت کرد و باز هم توپ ریباندی را با یک سیو زیبا راهی کرنر کرد.

دقایق پایانی بازی روی یک حرکت کار شده و تیمی سهیل ربیع زاده تازه به میدان آمده از عمق دفاع ایرانجوان به داخل نفوذ می‌کند تا بعد از یک و یک سانتر زیبا توسط ربیع زاده توپ درست روی سر قلم آرا فرود آمد و گل برتری سپیدرود به زیبایی به ثمر رسید.

حاشیه‌ها:
باد در نیمه اول کاملا برعلیه سپیدرود بود و شوت علی عباسی بیشتر از آنکه سرعت داشته باشد روی باد موافق وارد دروازه سپیدرود شد و برعکس هر توپی که به سمت دروازه ایرانجوان می‌رفت باد جهت آن را عوض می‌کرد.

اویس کردجهان و مصطفی زینعلی بازیکنان سپیدرود و علی عباسی بازیکن ایرانجوان در برابر تیم‌های اسبق خود به میدان رفتند.

در ۱۰ بازی آخر دو تیم چهار تساوی و سه برد برای هر کدام بدست آمده بود.

داور در پایان نیمه نخست دو دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

داور در نیمه دوم هم ۵ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

سپیدرود رشت و چوکا تالش دو نماینده استان گیلان در لیگ دو هستند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا