آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

واکنش سرپرست ملوان به حواشی دیدار با شهرداری آستارا: هواداران ما خودجوش وارد ورزشگاه شدند

شهرداری آستارابه گزارش تدبیرشرق, حسین برومند درباره توقف یک ساعته در دیدار شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی اظهار داشت: کانون هواداران باشگاه ملوان فعال نیست و با توجه به نزدیکی انزلی و رشت، هواداران ما به صورت خودجوش وارد ورزشگاه شدند.

شب قبل از مسابقه هماهنگ کردیم که هر تیم، 10 میهمان به ورزشگاه بیاورد و به مأموران نیروی انتظامی گفتیم با توجه به حساسیت بازی،‌ میهمانان زودتر و با تعداد بیشتر در ورزشگاه حاضر شوند.

وی در مورد دلیل ورود تماشاگران به ورزشگاه سردار جنگل رشت تصریح کرد: متأسفانه مأموران نیروی انتظامی دیر و با تعداد کم به ورزشگاه آمدند که همین اتفاق، باعث ورود تماشاگران به ورزشگاه شد. ما در این مسابقه میهمان بودیم و هماهنگی نیروی انتظامی با تیم میزبان است. یا شهرداری آستارا این کار را ناقص انجام داده است، یا اینکه عوامل بازی توجیه نشده بودند. بازی حدود 42 دقیقه تأخیر داشت و تیم‌ها پس از اینکه آمادگی خود را به دست آوردند، وارد زمین شدند.

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی راجع به اظهارات مربی تیم شهرداری آستارا که گفته بود همه به سمت ملوان غش کرده‌اند، به تسنیم گفت: این صحبت‌ها غیرحرفه‌ای است و بار حقوقی دارد. این صحبت، توهین به کمیته داوران و سازمان لیگ است و فدراسیون می‌تواند از این فرد شکایت کند. ما چند سال است که در لیگ دسته اول هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که به لیگ برتر برسیم.

/حکایت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا