آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

در رايزنی‌های روز گذشته شهردار بندر کیاشهر بررسی شد: استقرار پلیس راهوار/تقویت شبکه برق شهری/ لزوم ایجاد شبکه تصفیه فاضلاب

بندر کیاشهربه گزارش تدبیرشرق، روز پنجشنبه (۲۷ آبان ۱۴۰۰) نشست‌های جداگانه ای به منظور بررسی مشکلات بندر کیاشهر باحضور نجفی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، عاطفی شهردار بندر کیاشهر واعضای شورای اسلامی این شهر بندری در فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

حمید رضایی فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست بررسی استقرار پلیس راهور در بندركياشهر که با حضور شهردار و اعضاء شورای اسلامی اين شهر بندري در فرمانداري آستانه‌اشرفیه برگزار شد گفت: به منظور نظم بخشی به ترافیک و تحقق مطالبات مردم پلیس راهور در سال جاری در بندرکیاشهر استقرار خواهد یافته و همچنین زمینه‌های انتقال اداره شیلات بندرکیاشهر و اداره ثبت احوال نیز فراهم می‌شود.

شهردار بندرکیاشهر نیز استقرار پلیس راهور را نیاز شهر دانست و گفت : ملک مورد نظر برای استقرار پلیس راهور را در شأن پلیس و ارباب رجوع نیست.

مرتضی عاطفی تصریح کرد: طی بازدید به عمل آمد مشخص شد ساختمان مورد نظر با رنگ آمیزی و تعمیرات جزئی قابلیت استفاده نخواهد داشت و نیازمند نوسازی اساسی است و در این خصوص ضروری است دستگاه‌های دیگر نیز همکاری لازم را داشته باشد.

حاتم پور باقری رئیس شورای بندرکیاشهر در این نشست‌ پیرو تحقق مطالبات مردمی گفت: قرار بر این بود؛ بودجه‌ای تعریف شود که در ساختمان مجاور کلانتری سابق پلیس راهور مستقر شود اما این ساختمان نیاز به تعمیرات اساسی دارد و نیازمند توجه استانی است.

در این نشست مقرر شد: محل مناسبی برای پلیس راهور در نظر گرفته شود.

در نشست بعدی که باحضور مدیران عامل برق منطقه ای و آبفای استان به بررسی مشکلات آب و برق شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر اختصاص داشت بررسی ضعف شبکه برق بندرکیاشهر و ضرورت تقویت این شبکه، تامین روشنایی معابر و برق‌رسانی به بازار روز آدینه مورد بحث قرار گرفت .

همچنین ضرورت توسعه ی شبکه فاضلاب شهری، اجرای تصفیه‌خانه لوکال بر روی خروجی فاضلاب با هدف نجات تالاب لاگون از مباحث طرح شده در جلسه امروز بود .

گفتنی است؛ مدیر عامل آبفای استان گیلان به اتفاق شهردار و اعضاء شوراي اسلامي بندر كياشهر از پروژه‌های عمرانی خيابان‌های آدینه و پوریای ولی بازدید کردند.

بندر کیاشهر

بندر کیاشهر

بندر کیاشهر

بندر کیاشهر

بندر کیاشهر

/روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا