آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

مدیریت یعنی این؛ ابر نابغه‌ای به نام پرز؛ برنابئو معدن پول می شود

برنابئوطی سال‌های آینده نمی‌توان گفت که سانتیاگوبرنابئو فقط یک ورزشگاه محسوب می شود که بازی های رئال مادرید را میزبانی می کند.

به گزارش تدبیرشرق، رئال مادرید در حال انعقاد قراردادی تجاری به ارزش 400 میلیون یورو است. آن ها به همراه Legends، شریک تجاری خود به دنبال راه‌اندازی یک سرمایه گذاری مشترک و جدید هستند؛ اتفاقی که می تواند به پر افتخار ترین تیم اروپا در راه درآمدزایی از طرق غیر ورزشی کمک کند.

باشگاه لالیگایی به توافقاتش با لیورپول، سن آنتونیو اسپرز، UFC، ویمبلدون و بازی های المپیک و پارالمپیک لس آنجلس 2028 راه جدیدی را برای درآمدزایی آغاز کرده و به نظر می رسد که باشگاه حساب ویژه ای روی روابط خود با مشاوران آمریکایی باز کرده است.

همکاری رئال مادرید با Legends از سال 2018 آغاز شد؛ جایی که آنها مشاوره های خود را به باشگاه مادریدی در راه بازسازی برنابئو ارائه دادند. اما امسال به نظر می رسد که عصر جدیدی در همکاری این شرکت و رئال مادرید آغاز خواهد شد.

هدف باشگاه به ریاست فلورنتینو پرز این است که برنابئو 365 روز در سال مولد تجارت باشد. بنابراین، زمانی که فوتبال وجود ندارد، این مکان می تواند تصویر خود را از یک مکان ورزشی به فضایی برای برگزاری کنسرت ها یا نمایشگاه ها و کنگره ها در کنار سایر امکانات تبدیل کند. همچنین پیش بینی می شود که رئال مادرید از این راه سالانه 100 میلیون یورو درآمدزایی داشته باشد.

مادرید 800 میلیون یورو گردش مالی برای امسال در نظر گرفته است که با توجه به بازگشایی ورزشگاه، رشد تجاری تا 695.5 میلیون یورو برآورد شده است.  علاوه بر این، تاکنون بیش از 100 میلیون برای نقل و انتقالات تضمین شده و هزینه های دیگر نیز به طور کامل تامین شده است.

رئال مادرید در گزارش سالانه 2020-2021 خود، یک بار دیگر توانست سود خالص داشته باشد و حتی آن را افزایش داد؛ کاری که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در انجام آن عاجز بودند. در واقع آنها یکی از معدود باشگاه‌های بزرگ اروپا محسوب می شدند که در شرایط وخیم اقتصادی متحمل ضرر خاصی نشدند.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا