آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

آمادگی نیروها و تجهیزات آبفای گیلان جهت مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارش برف

بارش برفمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: همه نیروها و تجهیزات این شرکت برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارش برف آماده به کار است.

به گزارش تدبیرشرق، سید محسن حسینی عصر دیروز در جلسه شورای مدیران این شرکت گفت: در این زمینه ۴ دستگاه تولید و بسته‌بندی آب و ۱۵۲ دستگاه دیزل ژنراتور در تاسیسات آبرسانی استان آماده بکار است.

وی با اشاره به آمادگی ۶۷ تیم واکنش سریع شرکت آبفای گیلان جهت مقابله با بحران‌های احتمالی؛ از تشکیل و تجهیز «انبار بحران» در شهرستان‌های استان خبر داد.

حسینی با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز، بر اجرای مانورهای «دور میزی و سناریوی ذهنی» تاکید کرد و گفت: با پیش فرض وقوع حوادث ناشی از سیل و بارش شدید برف، اقدامات پیشگیرانه و چگونگی رفع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برنامه ریزی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حوادث شبکه‌ها و تاسیسات آبرسانی باید با تدابیر مدیران در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود، گفت: شناسایی و تعیین تکلیف انشعابات غیرمجاز نیز بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد و عملکرد مدیران در این زمینه بعنوان یک شاخص محسوب می‌شود.

حسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها برای ارائه خدمات به مشترکین افزود: تعاملات و ارتباطات مدیران در سطح شهرستان‌ها در پیشبرد امور و تحقق اهداف بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه «کمیته جذب اعتبارات عمرانی» در امور آبفای شهرستان‌ها تشکیل و پیگیر جذب اعتبارات شود، تصریح کرد: برنامه ریزی، نظارت و کنترل، نظم و انضباط مالی و اداری، حفظ حرمت ذینفعان درونی و بیرونی شرکت، ساماندهی اقلام مازاد، اولویت‌بندی هزینه‌ها و پرهیز از هزینه‌های غیرضروری باید بطور جدی مورد توجه مدیران باشد.

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان به بیان مشکلات و چالش‌های حوزه خود پرداختند و راهکارهایی را نیز برای رفع مشکلات ارائه دادند.

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا