آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

رئیس شورای شهر بندر کیاشهر در جلسه بررسی فرصت‌های گردشگری بندر کیاشهر:شورا و شهرداری بندر کیاشهر درصدد ایفای نقش تسهیل‌گری خود در حوزه گردشگری هستند

فرصت‌های گردشگریحاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر با بیان اینکه در بحث رونق گردشگری و جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری به دنبال نفع شخصی نیستیم گفت: شورا و شهرداری بندر کیاشهر درصددند نقش واسطه‌گری و تسهیل‌گری خود در حوزه گردشگری را ایفا نمایند.

به گزارش تدبیرشرق، حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر امروز(دوشنبه 24 آبان) در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل اقتصاد و دارایی، مدیرکل شیلات، شهردار، اعضای شورای و نمایندگان سایر دستگاه‌ها با هدف بررسی فرصت‌های گردشگری بندر کیاشهر برگزار شد اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری بندر کیاشهر درصددند نقش واسطه‌گری و تسهیل‌گری خود در حوزه گردشگری را ایفا نمایند.

رئیس شورای شهر بندر کیاشهر با تاکید بر اینکه در بحث رونق گردشگری و جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش، هیچ نفع شخصی برای شورای شهر و شهرداری وجود ندارد افزود: ظرفیت‌های گردشگری بندر کیاشهر بر کسی پوشیده نیست و ما تنها درصدد تقویت و استفاده بهینه از این مواهب به نفع شهر و توسعه اشتغال هستیم.

پورباقری توسعه شهری را از دیگر آثار مثبت تحقق رونق گردشگری در بندر کیاشهر دانست و با اشاره به اینکه برخی از مجموعه‌ها و ظرفیت‌های بندر کیاشهر بلااستفاده مانده‌اند تصریح کرد: پارک ملی به مساحت 3 هزار و 440 هکتار یکی از این ظرفیت‌هاست که می‌تواند در بخش گردشگری طبیعت‌گردی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کیاشهر با تمام مواهبی که دارد ناشناخته مانده است از نبود زیرساخت‌های رفاهی و اقامتی به عنوان یک نقیصه بزرگ در این شهر یاد کرد و افزود: اگر بتوانیم کیاشهر را در سطح کشور بشناسانیم نه تنها حضور گردشگران در این منطقه افزایش پیدا می‌کند بلکه اشتغال هم رونق می‌یابد.

* از تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار بندر کیاشهر برای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری تشکر می‌کنم

ابراهیم حقانی نایب رئیس شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه شهر بندر کیاشهر تمام ظرفیت‌های لازم برای گردشگری و سرمایه‌گذاری را دارد عنوان کرد: شهرداری بندر کیاشهر قدمت صد ساله دارد و شیلات این شهر نیز از پیشینه‌ای تاریخی برخوردار می‌باشد از سویی وجود نزدیک به 243 گونه پرنده از دیگر جذابیت‌های گردشگری بندر کیاشهر به شمار می‌آید.

حقانی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر بندر کیاشهر به دنبال مطالبات مردم هستند ابراز داشت: شهر بندر کیاشهر در بحث طرح جامع و تفصیلی آسیب‌های زیادی را متحمل شد و مردم به موجب آن به زحمت افتادند اما امیدواریم بتوانیم تمام این مشکلات و موانع را در سایه همکاری دستگاه‌های اجرایی با شورای شهر و شهرداری حل و فصل نماییم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و رایزنی‌های گسترده شهردار بندر کیاشهر برای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حل و فصل معضلات و چالش‌ها اذعان کرد: شورای شهر بندر کیاشهر شهردار خوب و پای کاری را برای شهر انتخاب کرده است و انتظار داریم دستگاه‌ها هم به شورا و مجموعه مدیریت شهری کمک کنند.

نایب رئیس شورای شهر بندر کیاشهر بیکاری را معضل بزرگ این شهر ذکر کرد و گفت: معتقدیم با رونق گردشگری و حضور مسافر و توریسم فرصت‌های جدید شغلی در بندر کیاشهر ایجاد می‌شود اما متاسفانه در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای تحقق این امر فراهم نیست.

حقانی در پایان حمایت از سرمایه‌گذاران را بهترین راه برای مقابله با چالش بیکاری و رونق گردشگری در شهر بندر کیاشهر عنوان کرد و گفت: از شهردار بندر کیاشهر برای برگزاری چنین جلسه‌ای تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با حمایت دستگاه‌های اجرایی در آینده نزدیک شاهد خروجی‌های مثبت اینگونه جلسات در سطح شهر باشیم.

فرصت‌های گردشگری

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا