آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:دوره آموزشی اسکان (سرپناه) اضطراری ویژه مسئولین و دبیران خانه های هلال جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد + تصاویر

هلال احمرمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش به داوطلبان اهداف سازمانی، افزایش توانمندی و تاب آوری جوامع را دنبال می کند.

به گزارش تدبیرشرق؛سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از برگزاری دوره آموزشی اسکان سرپناه اضطراری ویژه مسئولین و دبیران خانه هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد

خدمت رسانی به مردم از طریق ظرفیت امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به ظرفیت ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس مفاد اساسنامه خود وظیفه خدمت رسانی را به مردم از طریق ظرفیتی که امدادگران، نجاتگران و داوطلبان فراهم می کنند، دارد.

غلامی ضمن اشاره به استفاده از جذب و حضور داوطلبان برای افزایش کارایی جمعیت هلال احمر گیلان، اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر با جذب داوطلبان، اعضاء جوان و امدادگران و آموزش های مستمر سعی می شود تا ظرفیت های جمعیت هلال احمر در تمامی زمینه ها افزایش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نقش آموزش در جمعیت هلال احمر را بسیار مهم دانست و گفت: جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش به داوطلبان و … اهداف سازمانی، افزایش توانمندی و تاب آوری جوامع را دنبال می کند.

غلامی ضمن اشاره به برگزاری دوره آموزشی اسکان (سرپناه) اضطراری ویژه مسئولین و دبیران خانه هلال جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: با برنامه ریزی و همت معاونت امور داوطلبان و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گیلان، مسئولین و دبیران خانه های هلال استان از آموزش های لازم بهره مند شده و این عزیزان که اکثریت از دهیاران روستاها هستند با فراگیری این دوره ها نسبت به ترویج و آموزش در محل اقامت خود و مردم محلی روستا اقدام می نمایند.

حضور ۱۰۰ نفر از مسئولین و دبیران خانه های هلال استان گیلان در این دوره آموزشی

سیاوش غلامی با اشاره به حضور ۷ شهرستان استان گیلان (رشت، آستانه اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش) در این دوره آموزشی، خاطرنشان کرد: از این ۷ شهرستان مسئولین و دبیران خانه هلال به تعداد یکصد نفر در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به مباحث آموزشی این دوره اظهار کرد: برپایی اردوگاه موقت، مکان یابی، طراحی نقشه کشی اردوگاه و اسکان موقت آسیب دیدگان از جمله مباحث آموزشی این کارگاه بوده است.

شایان ذکر است: استاد شهریار مزیدآبادی پژوهشگر و مدرس امداد و نجات، مدرس این دوره آموزشی بوده است.

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

هلال احمر

/روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا