آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

پیام شهردار رشت به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳ آبانشهردار رشت با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان شهر رشت تبریک گفت.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – پیام سید امیر حسین علوی شهردار رشت به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ۱۳ آبان یکی از مقاطع مهم و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطف استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در مقابله با امریکا، نظام سلطه و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

تبعید امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸ این یوم الله را برای همیشه در حافظه ایرانیان ثبت و در تاریخ معاصر کشور جاودانه کرده است.

آری ۱۳ آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران استمرار مسیر مقابله با استکبار زمان است. روز مبارزه‌ای برای پیشرفت، استقلال، عدالت و آزادگی یک کشور. روزی است که ملت بزرگ ایران خصوصا قشر پویای دانش آموز با مرور آرمان هایش، پرچم دفاع از حق را برافراشته می‌کند و یک صدا فریاد استکبار ستیزی را به گوش جهانیان می‌رساند.

اینجانب یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را گرامی داشته و یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف رشت تبریک عرض نموده و با دعوت از اقشار و آحاد ملت عاشورایی و انقلابی ایران به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم و دشمن ستیز برای حضور پرشور در تجمع سراسری ۱۳ آبان ماه و آئین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی پیمان دوباره می بندیم.

 سید امیرحسین علوی

شهرداررشت

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا