آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغیادداشت

بیانیه داود فریدفر رئیس ستاد کشوری متخصصین و مدیران ایران آیت الله رئیسی در خصوص انتخاب استاندار گیلان

استاندار گیلان

به نام آنکه هستی نام از او یافت…

با صلوات بر حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و با سلام بر صاحب عصر و زمان(عج) ، خداوند منّان را شاکریم که توفیق حضور موثر در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شایسته، دولتی مردمی و انقلابی به ریاست آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی را به ملت ایران عطا فرمود.

مسلما ثمرات این انتخاب خجسته باید منجر به بهبود مدیریت و اصلاح روش اداره کشور در همه ابعاد و سرزمین های ایران اسلامی باشد. مهمترین رکن این مهم در استانهای کشور ، انتخاب استاندارانی توانمند و آشنا به امور استان و برخوردار از عالی ترین مراتب تعهد به “تفکر انقلابی” و “جهادی” است.
عیدی دولت به مردم سرزمین ولایتمدار گیل و دیلم ، گیلان سرفراز در انتخاب استانداری ارزشی و کاربلد جناب آقای *دکتر اسداله عباسی* شمیم  خوشی بود که مشام گیل مردان و گیل زنان را نوازش داد و آنها را امیدوار به آینده ای زیبا و پرشکوه  برای استان نمود.

*سرزمینی که در جوانمردی و ولایتمداری آن همین بس که قهرمان میدان دفاع از میهن، شهید حاج حسین املاکی را تقدیم میکند و در دفاع از حریم پرشکوه حرم ، فاتح نُبُل الزهرا، سردار شهید حاج ابراهیم حق بین را به میدان میفرستد و آوازه دیار میرزا کوچک جنگلی می نماید!*

بدون شک تخصص و تجربه استاندار عزیز، زمینه ساز بکارگیری نیروهای کارآمد و نخبه ی این استان خواهد بود که متاسفانه در بیشتر ایام دولت گذشته مجال کار و تلاش و پیشرفت را نداشتند.
حال پس از گذشت چندماه از انتخابات باشکوه ریاست جمهوری، ستاد مردمی متخصصین و مدیران ایران آیت الله رئیسی در کشور با قرارگیری در قالب ( شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی) *«حمدا»* ضمن خرسندی و تبریک انتخاب شایسته استاندار فرهیخته ، حمایت قاطعانه و پیگیر خود از مقام عالی دولت را ، تا حل مشکلات مردم گیلان و تعالی شاخصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی این استان، اعلام می دارد.

*جناب استاندار !* مستحضرید آسمان بلند فرهنگ و تمدن گیلان زمین، پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی گیلانیان همواره دل و دیده ایرانیان را روشنی و گرمی بخشیده است.  قطعاً بهره گیری از تمامی ظرفیت نیروهای *مدیر و متخصص بومی* از اهداف جنابعالی خواهد بود و در این راستا *سازمان متخصصین و مدیران ایران* با حضور هزاران متخصص نخبه ارزشی آمادگی خواهد داشت هرگونه نیاز علمی و عملی استان را پوشش داده و پویایی و پیشرفت را در عرصه های مورد نیاز مهیا سازد.

در پایان این مقال صمیمانه، مقدم آن فرهیخته علمی و با تجربه را در استان زادگاه خود گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشن توام با سعادت و تداوم توفیقات را از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

داود فریدفر
رئیس ستاد کشوری متخصصین و مدیران ایران آیت الله رئیسی
و “معاون برنامه ریزی سازمان متخصصین و مدیران ایران”

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا