آخرین خبرهااقتصادیخبر داغ

انتظار شما از یک مرکز خرید مطلوب چیست؟ کیفیت، قیمت و تنوع به همراه خدمات رفاهی و فرهنگی؟! /در آرش مارکت زیباکنار با ما همراه باشید

مرکز خریدبه گزارش تدبیرشرق، مجموعه آرش مارکت زیباکنار یکی از پروژه های تجاری در دست اقدام این هلدینگ است که فاز اول آن با کاربری تجاری با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در حال اتمام بوده و فاز دوم این پروژه مدرن نیز با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت با سرعت در حال آماده سازی است.

فاز اول این پروژه شامل ۷۰ غرفه فروشگاهی با عرضه کالاهای درجه بندی و کیفیت مناسب است که علاوه بر غیر تکراری بودن عرضه محصولات در غرفه ها، امکان خرید برای اقشار مختلف جامعه را با قدرت خرید متفاوت فراهم می آورد.
اما در فاز دوم که امکانات لذت بخشی را با خود دارد، این مرکز خرید را در سطح استان گیلان متمایز کرده است.
خدماتی از قبیل سالن همایش ۴۰۰نفره استاندارد جهت برگزاری کنسرت، جُنگ شادی و استارت آپ ها و سایر مجالس و همایش ها و همچنین وجود یک رستوران ایده آل با ارائه خدمات با کیفیت و همچنین فود کورت، کافی شاپ و پارک بازی کودکان از جمله خدمات رفاهی و فرهنگی این مرکز خرید مدرن در سطح استان گیلان است.
آرش مارکت زیباکنار قرار است که در دو بخش فروش حضوری و آنلاین با پشتیبانی تمام وقت فعالیت نماید.
پست اکسپرس در محدوده منطقه آزاد انزلی و روستاهای همجوار و حق انتخاب و تحویل کالای مورد نظر در درب منزل و سپس پرداخت بهای آن و همچنین امکان تعویض آن تا ۲۴ساعت، از جمله دیگر خدمات متمایز این مارکت نوین در سطح استان گیلان محسوب میگردد.
آرش کارت یکی دیگر از خدمات این مرکز خرید محسوب می گردد که در آینده ای نزدیک درباره آن و خدماتش با شما مردم عزیز سخن خواهیم گفت.
این مارکت که محصول تجربه و اندیشه مدیر این مجموعه و تیم تحقیق و توسعه هلدینگ آرش است، در تلاش است تا بتواند برای اولین بار در سطح استان گیلان، خدمات کاملاً متمایزی را به هم استانیهای گیلانی و گردشگران و مسافران و همچنین مردم سراسر کشور بصورت آنلاین ارائه نماید.
هلدینگ آرش ابتدا با هدف ارائه خدمات در خور شان به مردم منطقه و روستاهای همجوار منطقه آزاد انزلی اینچنین مارکتی را برای رفاه حال آنان در نزدیکی محل زندگیشان راه اندازی نموده است تا در کنار فعالیت اقتصادی، مسئولیت اجتماعی خود را نیز در قبال مردم این منطقه به انجام رساند.
صفحه اینستاگرامی آرش مارکت را به آدرس@arashmarketco دنبال نمایید.

/دپارتمان رسانه هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا