آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

با صدور حکمی از سوی احمد وحیدی وزیر کشور ، سید امیر حسین علوی رسما بعنوان شهردار رشت منصوب شد

شهردار رشتسید امیر حسین علوی که با رای اکثریت قاطع اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شده بود با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، به صورت رسمی کار خود را در شهرداری رشت آغاز می کند.

در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب سید امیر حسین علوی به عنوان شهردار رشت، آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای سید امیر حسین علوی امندانی

سلام علکیم

با احترام، به موجب این حکم و در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر رشت، جنابعالی را به سمت شهردار رشت منصوب می نمایم.

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های محوله را محقق نمائید.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا فداه و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه و لحاظ نمودن سیاستها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

شایان ذکر است، سید امیر حسین علوی که سابقه حضور در شورای چهارم، پنجم و ششم رشت و همچنین دو سال ریاست شورا را در کارنامه دارد، در تاریخ ۷ مهر ماه ۱۴۰۰ با رأی حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر رشت به‌ عنوان شهردار شهر رشتانتخاب شد.

IMG-20211027-WA0002مرجان گودرزی

/رکنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا