آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛ ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داریم که بیشترین میزان آن مربوط به بخش آب است

بخش آبمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اظهار کرد: هم اکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داریم که بیشترین میزان آن مربوط به بخش آب است.

به گزارش تدبیرشرق،صبح امروز در مراسمی محمد هادیان بعنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان معرفی شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در مراسم معارفه، ضمن قدردانی از زحمات رامین شیرزاد بعنوان ذیحساب شرکت آبفای گیلان گفت: تجمیع و بررسی حسابهای شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی پس از یکپارچه سازی، یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات چند سال اخیر در این حوزه بود.

سید محسن حسینی با اشاره به جذب کامل اعتبارات سال‌های ۹۸ و ۹۹ افزود: شرکت آبفای گیلان در چند سال گذشته از دستگاه‌های برتر استان در حوزه جذب اعتبارات عمرانی بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داریم که بیشترین میزان آن مربوط به بخش آب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان ابراز امیدواری کرد؛ با جذب این اعتبارات در موعد مقرر، پروژه‌های آبرسانی اجرا و بازدهی مناسب داشته باشند.

حسینی، هدف‌گذاری پروژه‌های اجرایی این شرکت را بر مبنای جذب به موقع اعتبارات عمرانی دانست و گفت: تلاش این شرکت بر آن است تا در کوتاهترین زمان ممکن، پروژه‌ها اجرا و به بهره برداری برسد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان نیز در این مراسم گفت: توسعه مبتنی بر آب برای استان گیلان اهمیت ویژه‌ای دارد.

علیرضا نوروزی افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، گیلان در کانون توجهات قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت گیلان طی سال‌های گذشته، گفت: متناسب با رشد جمعیت، باید خطوط انتقال آب و برق هم توسعه یابد.

وی با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی مستمر و بی‌وقفه شرکت آبفای استان به مشترکین تحت پوشش؛ نقش ذیحساب را در این شرکت بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: ذیحساب بعنوان پشتیبان این مجموعه با کمترین هزینه در بهترین زمان ممکن تسهیل‌گر فعالیت‌های این شرکت خواهد بود.

رامین شیرزاد ذیحساب پیشین شرکت آبفای گیلان هم در سخنانی گفت: بیش از ۳ سال افتخار همکاری و انجام کار تیمی در این شرکت، علی رغم حجم بالای فعالیت‌ها در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، با جدیت و همراهی کارکنان، کارها به سهولت انجام می‌شد.

محمد هادیان ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز با اشاره به اینکه ذیحساب در خط مقدم شرکت قرار دارد و با مشاهده سختی‌ها به دنبال بهترین راهکار است، گفت: امیدوارم با کمک همه عوامل این شرکت وظایف قانونی به خوبی انجام شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا