آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مشکلات ۱۴طرح سرمایه گذاری در گیلان مورد بررسی قرار گرفت

سرمایه گذاریمدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی مشکلات ۱۴طرح سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

دکتر یونس رنجکش در سی و ششمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری استان گیلان افزود: این طرح ها در زمین های گردشگری، صنعت ، کشاورزی و مراکز خدماتی و رفاهی هستند که با مشکلاتی در زمینه صدور مجوز ها و چگونگی استقرار روبرو هستند.
وی اظهار داشت : در این کمیته که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی و سرمایه گذاران بر گزار شد با طرح موضوع توسط متقاضیان راهکارهای قانونی رفع آنها مورد بررسی قرار گرفت و راهنمایی های لازم ارایه شد.
وی یاد اورشد : این طرح ها در شهرستان های لنگرود ، رشت استانه اشرفیه، رضوانشهر و صومعه سرا در دست اجرا می باشند.
به گفته مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان مهمترین مشکلات اجرای این طرح ها طولانی شدن صدور مجوزها تغییرات قوانین و ایین نامه های دستگاههای اجرایی و تغییر کاربری اراضی بوده است که تصمیماتی براساس نظر کارشناسی دستگاههای اجرایی اتخاذ شد.
دکتر رنجکش با تاکید بر رعایت ضوابط قانونی در اجرای طرح های سرمایه گذاری تسریع در روند صدور مجوزها و راهنمایی صحیح متقاصیان را از ضرورت ها عنوان کرد و خواستار تسهیلگری در این زمینه شد.
وی گفت : اجرای قانون موجب تامین امنیت سرمایه گذاری می شود اما گاهی به دلیل برخی اشتباهات و عدم آشنایی با قوانین و ایین نامه ها مشکلاتی در مسیر اجرای طرح های سرمایه گذاری بوجود می آید که مانع از تحقق طرح‌ها و طولانی شدن اجرای آنها می شود.
وی یاد اور شد : در سال جاری بیش از ۶۰ طرح سرمایه گذاری در کمیته های فنی مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا