آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

بازدید سعید محمد از پروژه‌های زیرساختی منطقه آزاد انزلی

پروژه‌های زیرساختیسعید محمد دبیر مناطق آزاد کشور و مشاور رئیس جمهور در جریان سفر دو روزه خود به گیلان از چند پروژه زیرساختی در منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش تدبیرشرق، دبیر مناطق آزاد کشور و مشاور رئیس، جمهور صبح امروز به منظور بازدید از زیرساخت‌های تجاری و تولیدی به استان گیلان سفر کرد.

سعید محمد به محض ورود به استان گیلان به گلزار شهدای رشت رفته و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا بیعت و بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان به سازمان منطقه آزاد انزلی رفت.

نخستین برنامه مشاور رئیس جمهور در سازمان منطقه آزاد به همراه علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از روند تکمیل زیرسازی و پل‌سازی راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آورد.

راه آهن سراسری از ایستگاه پیر بازار به سمت منطقه آزاد انزلی در حال ساخت و تکمیل بوده و قطعه دوم آن در محدوده منطقه آزاد انزلی به بندر کاسپین متصل می‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های سعید محمد دبیر مناطق آزاد کشور در سفر به گیلان بازدید از پروژه در حال ساختاسکله رو رو در بازوی غربی بندر کاسپین بود که به همت قرارگاه خاتم الانبیا در دست ساخت بوده و با تکمیل این پروژه زیرساختی و اتصال راه آهن به آن حمل و نقل ترکیبی و ترانزیت کالاهای تجاری رونق خواهد یافت.

آخرین برنامه مشاور رئیس جمهور در روز اول سفر به گیلان بازدید از پروژه در دست احداث پارک آبی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است بود.

مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی بزرگترین مجموعه تفریحی آبی شمال کشور بوده که با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و رعایت استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا