آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

دیدار مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با شهردار بندر کیاشهر؛ تعاملات دوجانبه تقویت می‌شود

تعاملات دوجانبهمدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با شهردار بندر کیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار تاکید شد تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر تقویت شود.

به گزارش تدبیرشرق، صبح امروز چهارشنبه ٢١ مهر ماه ١۴۰۰، علی اوسط اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاونین و هیات همراه با مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و در دیدار انجام شده بر تقویت تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر تاکید شد.

در این دیدار که به جهت تبریک انتصاب شهردار بندر کیاشهر و رایزنی برای برنامه‌های آتی انجام شد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن آرزوی موفقیت برای مرتضی عاطفی در جهت اجرای پروژه‌های مشترک فی‌مابین اظهار امیدواری کرد و گفت: با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق به زودی اتفاقاتی بسیار خوب و کاربردی در تعاملات دوجانبه شهرداری بندر کیاشهر و سازمان منطقه آزاد انزلی رقم خواهد خورد.

همچنین مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر نیز در این دیدار ضمن تشریح پاره‌ای از موضوعات توسعه‌محور اظهار داشت: حاصل همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و شهرداری بندر کیاشهر در آینده‌ای نزدیک آثار و خروجی عملیاتی مثبتی خواهد داشت.

شهردار بندر کیاشهر در پایان ضمن تشکر از حضور علی‌اوسط اکبری‌مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رئیس حوزه و مدیر روابط عمومی منطقه آزاد از شروع فعالیت‌های گسترده بین منطقه آزاد و شهرداری کیاشهر ابراز خرسندی کرد.

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

تعاملات دوجانبه

/روابط عمومی شهرداری بندرکیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا