آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

سرپرست شهرداری رشت در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ؛ سازمان میادین می بایست یکی از مهمترین منابع درآمد پایدار شهرداری باشد

شهرداری رشتعلی بهارمست گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از سازمانهای درآمدزای شهرداری است که می‌تواند با انجام صحیح امور به یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداری تبدیل شود.

به گزارش تدبیرشرق, علی بهارمست در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با بیان اینکه سازمان میادین جزء سازمانهای درآمدزای شهرداری است، اظهار کرد: این سازمان می‌تواند با انجام صحیح امور و برنامه ریزی برای درآمدهای بالقوه و نهفته این سازمان به یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداری تبدیل شود.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت ساماندهی مشاغل شهری و صنوف تصریح کرد: سازمان میادین باید در زمینه ساماندهی مشاغل شهری، کارگران فصلی، گاری ها و دکه های سطح شهر اقدامات مطالعاتی انجام داده و با اتخاذ راهکارهای عملی این اقدام را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه سازمان میادین این امکان را دارد که با رسیدن به رشد و شکوفایی، یک منبع درآمدی برای بخش اعظمی از بودجه شهرداری باشد، تصریح کرد: برای نیل به این مهم، می‌توان از شهرهایی که عملکرد موفقی در این حوزه دارند بازدید و از آنها الگو برداری نمود.

بهارمست در پایان با اشاره به ارتباط این سازمان با شهروندان افزود: به جهت این ارتباط مستقیم باید رضایت آنان از مجموعه مدیریت شهری با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت حاصل شود.

شایان ذکر است، رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در پایان گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این سازمان ارائه نمود.

/واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا