آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

سرپرست شهرداری رشت در بازدید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت : افزایش سرانه ورزشی مناطق کم برخوردار با جدیت پیگیری شود

فضای ورزشیبهارمست گفت: در خصوص سرانه فضای ورزشی هنوز با شرایط مطلوب به ویژه در مناطق کم‌ برخوردار فاصله داریم و باید با جدیت بیشتری برای رفع کمبودها گام برداریم.

به گزارش تدبیرشرق, صبح امروز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ علی بهارمست در بازدید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ضمن تقدیر از تلاشهای این سازمان در بعد فرهنگی به ویژه در مناسبتها، اظهار کرد: عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در مناسبت ها قابل تقدیر است.

سرپرست شهرداری رشت افزود: یکی دیگر از وظایف ذاتی مدیریت شهری ترویج و توسعه ورزشهای همگانی است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است.

بهارمست با تاکید بر ضرورت افزایش فضا و سرانه ورزشی در مناطق کم‌ برخوردار رشت اذعان داشت: اگر چه طی سالهای اخیر اقدامات موثری در توسعه و بهسازی فضاهای ورزشی انجام شده است اما هنوز با شرایط مطلوب به ویژه در مناطق کم‌ برخوردار فاصله داریم و باید با جدیت بیشتری برای رفع کمبودها گام برداریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این سازمان در زمینه تخصیص اعتبارات شد.

در ادامه سرپرست شهرداری رشت به همراه معاون حمل و نقل و امور زیربنایی و دیگر مدیران شهرداری از رصدخانه کوشیار گیلانی بازدید و روند تکمیل و تجهیز این رصدخانه را مورد ارزیابی قرارداده و دستورات لازم جهت تسریع در امور را صادر نمود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا