آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

در مراسم تجلیل از علی رمضانی مطرح شد؛ وجود والیبالیست‌های جوان گیلانی در تیم ملی موجب افتخار ورزش استان است

والیبالوالیبال گیلان سرشار از استعدادهای نابی است که هر یک به تنهایی می توانند نقشی مهم در پیشبرد والیبال کشور ایفا کنند. 

به گزارش تدبیرشرق، مراسم استقبال از علی رمضانی، ملی پوش گیلانی والیبال گیلان ظهر امروز در سالن تختی ورزشگاه عضدی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: حضور والیبالیست های گیلانی در تیم ملی باعث افتحار است

مریم بخشی در این مراسم که با حضور نمایندگان، رئیس هیات والیبال استان گیلان، اعضای شورای شهر و ورزشکاران رشته والیبال برگزار شد، گفت: تمامی دارایی ما در ورزش همین ورزشکاران هستند که در میادین ملی و بین المللی برای استان گیلان افتخار آفرینی می‌کنند.

وی افزود: ورزش گیلان جایگاه بالایی دارد و بیشتر قهرمانان نسل جدید و حال حاضر در خانواده‌های ورزشی رشد کرده‌اند و جای خرسندی است که پیشکسوتان عرصه ورزش گیلان فرزندان خود را به رشته‌های ورزشی که می‌پرداختند آشنا کردند و قهرمان‌پروری کردند.

بخشی خاطرنشان کرد: بخش اعظم نسل جدید والیبال کشور را والیبالیست‌های گیلانی تشکیل می‌دهند و حضور این عزیزان در تیم ملی والیبال کشور پس از سال‌ها که نمایندگانی از گیلان در تیم ملی والیبال نداشتیم، اکنون باعث افتخار ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از مدیریت خوب ریاست هیات والیبال استان، عنوان کرد: وضعیت والیبال استان گیلان مطلوب است و ان‌شاءالله با برگزاری اردوهای تمرینی آمادگی تیم‌ها و بازیکنان بهتر نیزخواهد شد.

وی با یادآوری اسامی والیبالیست‌های مطرح گیلانی در تیم ملی کشورمان، گفت: آقایان امام دوست، جلوه و رمضانی والیبالست‌های بلند قامت گیلانی در بین نسل جدید والیبال کشور افتخار آفرینی می‌کنند و ما نیز به بودن این ورزشکاران بر خود می‌بالیم و از این عزیزان حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به بحث شیوع کرونا و محدودیت‌های ورزشی اظهار داشت: امیدواریم با سرعت گرفتن بحث واکسیناسیون دوباره شاهد برگزاری مسابقات والیبال در سالن‌های مملو از تماشاچی همچون سالیان گذشته در استان باشیم.

بخشی در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله که بتوانیم به زودی در رشته والیبال در لیگ برتر کشور از گیلان نماینده‌ای داشته باشیم.

رئیس هیات والیبال گیلان: به دنبال حضور در لیگ برتر والیبال کشور هستیم

دکتر محسن خاکزاد، رئیس هیات والیبال استان گیلان هم در این مراسم با اشاره به افتخارآفرینی والیبالیست های گیلانی در عرصه ملی، این پیروزی را مرهون زحمات مربیان بزرگ گیلانی دانست و گفت: والیبال گیلان سرشار از استعدادهای نابی است که هر یک به تنهایی می توانند نقشی مهم در پیشبرد والیبال کشور ایفا کنند.

دکتر خاکزاد ایستادن ایران بر قله آسیا را مایه مباهات ورزش کشور دانسته و با اشاره به تعداد بالای ملی پوشان گیلانی در تیم ملی والیبال کشور، افزود: والیبال گیلان از دیرباز بازیکنان مهم و مطرحی را به تیم ملی والیبال کشور معرفی کرده و نقش مهم در اعتلای ورزش والیبال داشته است.

وی با اشاره به حمایت های بی بدیل اداره کل ورزش و جوانان گیلان از ورزش والیبال، این حمایت ها را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرده و تصریح کرد: والیبال گیلان طی سال های اخیر توانسته در مسابقات مهم و سطح اول کشور تیم های مطرحی از مازندران و گلستان را شکست دهد. بی تردید والیبال گیلان شایسته حضور در لیگ برتر کشور است و این مهم در آینده محقق خواهد شد.

رئیس هیات والیبال گیلان با اشاره به حضور تیم والیبال وارنا گیلان در مسابقات لیگ دسته اول کشوری، این حضور را فرصتی برای عرض اندام والیبالیست های جوان گیلانی دانست و گفت: امید است ورزشکاران ارزشمند گیلانی همچون علی رمضانی، مهدی جلوه و علیرضا امامدوست بتوانند در استان خودشان و برای تیم خودشان توپ بزنند. این هدفی است که حتما با حمایت مسئولین و استقبال جامعه بزرگ والیبال کشور، از طریق حضور تیم های گیلانی در سطح اول مسابقات والیبال کشور محقق خواهد شد.

گفتنی است علی رمضانی به همراه مهدی جلوه دیگر والیبالیست گیلانی در رقابت‌های والیبال قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا در ژاپن توانستند در کنار تیم ملی، عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا