آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

درآمد نجومی با فیلمبرداری از لحظه تزریق واکسن!

تزریق واکسنتب تند عکاسی از لحظه تزریق واکسن کرونا برخی را به فکر درآمدزایی انداخته است.

به گزارش تدبیرشرق؛ این روز‌ها سرعت واکسیناسیون بالا رفته و دیگر هیچ محدودیت سنی برای تزریق واکسن وجود ندارد.

اما به نظر می‌رسد حالا که نوبت به جوان‌ها و نوجوان‌ها برای تزریق واکسن رسیده برخی از تب تند عکس گرفتن از لحظه تزریق واکسن هم می‌خواهند پول در بیاورند و شاهد تبلیغات عجیب و غریبی در این زمینه هستیم. امروز ضمن بررسی این پدیده و صحبت با یکی از مدیران این آتلیه‌ها از نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی، در این باره نوشته ایم.

پکیج عکاسی واکسیناسیون

اگر اهل اینستاگرام باشید، حتما تبلیغ‌های عکاسی از واکسیناسیون را دیده اید. نوع پکیج‌ها و قیمت‌ها متفاوت است، اما در یکی از این آگهی‌ها آمده است که آن‌ها برای ۵ دقیقه فیلم از لحظه خروج از منزل تا بعد از تزریق به همراه مصاحبه بعد از تزریق و همچنین فیلم برداری هوایی از ورود به مرکز واکسیناسیون و خروج به علاوه ۱۰ برگ آلبوم و دو شاسی ۳۰×۴۰ از درخواست کننده‌ها چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌گیرند. البته در برخی دیگر از آگهی‌ها این مبلغ تا ۲۰ میلیون هم دیده می‌شود.

مدی برای ۱۵ تا ۳۲ ساله ها!

برای این که از چگونگی ماجرا آگاه شویم، با یکی از این آتلیه‌ها تماس گرفتیم. نکته جالب این بود که این آتلیه اعلام کرد که تا آخر هفته وقتش پر است و باید برای هفته آینده وقت بدهد. مدیر این آتلیه که دوست نداشت نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: «بیشتر افراد ۱۵ تا ۳۲ سال مشتری ما هستند و این اتفاق به نوعی بین آن‌ها مد شده و دوست دارند از این لحظه خاطره‌ای برای خود ثبت کنند.»

او درباره گرانی این پکیج‌ها نسبت به عکس‌های آتلیه‌ای هم می‌گوید: «درست است که تصویر برداری آتلیه قیمت کمتری نسبت به این پکیج دارد، اما در این پکیج ما تصویربرداری هوایی و همزمانی حضور دو عکاس را داریم که در عکاسی آتلیه این مزایا را نداریم.» او همچنین به این موضوع اشاره کرد که برای عکاسی، با مراکز واکسیناسیون خاصی هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند و مشتریان باید به همان مراکزی که آتلیه می‌گوید برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

واکنش کاربران

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم به این اتفاق که به نظر می‌رسد در حال فراگیر شدن است، واکنش نشان دادند که برخی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

من جایی که رفته بودم واکسن بزنم این قدری آدما از لحظه واکسن زدن شون عکس گرفته بودن که پای هر کانتر زده بود: عکاسی اکیدا ممنوع!

من جلوی یه مرکز واکسیناسیون دیدم یه آگهی زدن که روش نوشته بود: «عکاسی از مجالس واکسیناسیون پذیرفته می‌شود.»

واکسیناسیون محدوده سنی ١۵-٣٠ سال رو عوض بیمارستان باید تو آتلیه‌های عکاسی انجام بدن.

این کرونا کاری کرد که ژانر عکس از واکسن هم به ژانر‌های عکاسی اضافه شد و احتمالا از این به بعد برای واکسیناسیون بچه هم باید عکاس خبر کنیم!

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا