آخرین خبرهااستان ها

پرونده اهلیت اعتباری هفت متقاضی دریافت زمین از امور اراضی گیلان مورد بررسی قرار گرفت

تدبیرشرق/مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی اهلیت اعتباری هفت متقاضی زمین از امور اراضی استان برای سرمایه گذاری خبر داد.
دکتر یونس رنجکش در هفتمین جلسه کمیته اعتبار سنجی متقاضیان زمین افزود : این افراد متقاضی دریافت زمین بر ای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و گردشگری هستند.
وی اظهار کرد : کمیته اعتبار سنجی بر اساس شرایط تعیین شده وضعیت توانمندی های مالی متقاصیان را از طریق اداره کل اقتصاد و دارایی استان گیلان به استناد معرفی منابع مالی و دارایی های انان و همچنین میزان فعالیت های اقتصادی و وضعیت عملکرد تسهیلات دریافتی احتمالی و مالیات متقاصیان را مورد ارزیابی قرار داده و پس از تایید د کمیته به امور اراضی اعلام می کند.
وی یاد اور شد : میزان توانمندی های مالی متقاصیان می بایست متناسب با مقدار زمین و سرمایه گذاری اعلام شده باشد.
رنجکش ادامه داد : متاسفانه در سالیان گذشته افراد مختلفی با دریافت زمین های ملی و اعلام طرح های سرمایه گذاری به دلیل عدم توانایی های اقتصادی و سهم اورده در برابر زمین دریافتی موفق به اجرای طرح ها نشدند و فرصت های سرمایه گذاری در استان معطل ماند.
وی گفت : با پیگیری های انجام گرفته در راستای برنامه ریزی های کارشناسی در واگذاری اراضی ملی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری یکی از شروط متقاضیان دارا بودن توان اقتصادی مناسب برای اجرای طرح های سرمایه گذاری است.
مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان با اشاره به محدودیت زمین و ارزش بالای آن در استان بر ضرورت بهره وری بهتر از این اراضی و دقت در واگذاری ها تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا